(Dz.U.UE C z dnia 3 października 2016 r.)
Na podstawie art. 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE, Euratom) 2016/1192 z dnia 6 lipca 2016 r. w sprawie przekazania Sądowi właściwości do rozpoznawania w pierwszej instancji sporów między Unią Europejską a jej pracownikami 1 w dniu 1 września 2016 r. sprawy wymienione w pierwszej kolumnie poniższej tabeli, zawisłe przed Sądem do spraw Służby Publicznej Unii Europejskiej na dzień 31 sierpnia 2016 r., zostały przekazane Sądowi.
Sprawy te zostały wpisane do rejestru Sądu pod numerami wskazanymi poniżej.
| Numer sprawy przed Sądem do spraw Służby Publicznej |
Komunikat w Dzienniku Urzędowym dotyczący wpisania sprawy do rejestru |
Numer sprawy przed Sądem | Oznaczenia stron | |
| Dz.U. | z dnia | |||
| F-96/09 RENV | C 148 | 5.6.2010 | T-481/16 RENV | Cuallado Martorell/Komisja |
| F-34/10 RENV-RX | C 234 | 28.8.2010 | T-482/16 RENV | Arango Jaramillo i in./EBI |
| F-43/10 RENV | C 209 | 31.7.2010 | T-483/16 RENV | Cerafogli/EBC |
| F-3/11 DEP | - | - | T-484/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-40/11 DEP | - | - | T-485/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-44/11 DEP | - | - | T-486/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-58/11 | C 211 | 16.7.2011 | T-487/16 | Arango Jaramillo i in./EBI |
| F-99/11 DEP | - | - | T-488/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-100/11 DEP | - | - | T-489/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-102/11 DEP | - | - | T-490/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-113/11 DEP | - | - | T-491/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-119/11 DEP | - | - | T-492/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-132/11 DEP | - | - | T-493/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-141/11 DEP | - | - | T-494/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-2/12 RENV 1 | C 184 | 23.6.2012 | T-495/16 RENV I | Hristov/Komisja i EMA |
| F-2/12 RENV 2 | C 184 | 23.6.2012 | T-495/16 RENV II | Hristov/Komisja i EMA |
| F-3/12 DEP | - | - | T-496/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-17/12 DEP | - | - | T-497/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-28/12 DEP | - | - | T-498/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-58/12 DEP | - | - | T-499/16 DEP | Marcuccio/Komisja |
| F-71/12 | C 319 | 20.10.2012 | T-500/16 | BZ/EBC |
| F-93/12 RENV | C 343 | 10.11.2012 | T-501/16 RENV | D'Agostino/Komisja |
| F-132/12 | C 26 | 26.1.2013 | T-502/16 | Missir Mamachi di Lusignano i in./Komisja |
| F-15/13 | C 129 | 4.5.2013 | T-503/16 | Dulière/Komisja |
| F-41/13 | C 207 | 20.7.2013 | T-504/16 | Bodson i in./EBI |
| F-43/13 | C 207 | 20.7.2013 | T-505/16 | Badiola i in./EBI |
| F-45/13 | C 207 | 20.7.2013 | T-506/16 | Bodson i in./EBI |
| F-51/13 | C 226 | 3.8.2013 | T-507/16 | Baradel i in./FEI |
| F-61/13 | C 274 | 21.9.2013 | T-508/16 | Bodson i in./EBI |
| F-72/13 | C 274 | 21.9.2013 | T-509/16 | Baradel i in./FEI |
| F-8/14 | C 85 | 22.3.2014 | T-510/16 | Dessi/EBI |
| F-23/14 | C 184 | 16.6.2014 | T-511/16 | Bermejo Garde/EKES |
| F-35/14 | C 184 | 16.6.2014 | T-512/16 | ED/EUIPO |
| F-59/14 DEP | - | - | T-513/16 DEP | Brune/Komisja |
| F-74/14 | C 388 | 3.11.2014 | T-514/16 | Tsilikas/Komisja |
| F-77/14 | C 395 | 10.11.2014 | T-515/16 | Kanellou/Rada |
| F-85/14 | C 421 | 24.11.2014 | T-516/16 | Alvarez y Bejarano i in./Komisja |
| F-86/14 | C 388 | 3.11.2014 | T-517/16 | Janoha i in./Komisja |
| F-88/14 | C 7 | 12.1.2015 | T-518/16 | Carreras Sequeros i in./Komisja |
| F-91/14 DISS | C 421 | 24.11.2014 | T-519/16 | Piessevaux/Rada |
| F-93/14 | C 7 | 12.1.2015 | T-520/16 | ED/EUIPO |
| F-98/14 | C 431 | 1.12.2014 | T-521/16 | Bergallou/Rada |
| F-99/14 | C 448 | 15.12.2014 | T-522/16 | Nguyen/Rada |
| F-100/14 | C 448 | 15.12.2014 | T-523/16 | Ardalic i in./Rada |
| F-106/14 | C 26 | 26.1.2015 | T-524/16 | Aresu/Komisja |
| F-111/14 | C 7 | 12.1.2015 | T-525/16 | GQ i in./Komisja |
| F-113/14 | C 7 | 12.1.2015 | T-526/16 | FZ i in./Komisja |
| F-121/14 | C 7 | 12.1.2015 | T-527/16 | Tàpias/Rada |
| F-122/14 | C 7 | 12.1.2015 | T-528/16 | OS/Komisja |
| F-123/14 | C 7 | 12.1.2015 | T-529/16 | Feral/Komitet Regionów |
| F-4/15 | C 96 | 23.3.2015 | T-530/16 | Schubert i in./Komisja |
| F-7/15 | C 89 | 16.3.2015 | T-531/16 | Dumitrescu i in./Komisja |
| F-8/15 | C 89 | 16.3.2015 | T-532/16 | Perez Asinari i Cumbo Nacheli Vallecillo/ Komisja |
| F-10/15 | C 89 | 16.3.2015 | T-533/16 | Fillon i in./Komisja |
| F-11/15 | C 89 | 16.3.2015 | T-534/16 | Tsilikas/Komisja |
| F-12/15 | C 89 | 16.3.2015 | T-535/16 | McGillivray/Komisja |
| F-13/15 | C 89 | 16.3.2015 | T-536/16 | Alvarez y Bejarano i in./Komisja |
| F-14/15 | C 89 | 16.3.2015 | T-537/16 | Aycinena i in./Komisja |
| F-15/15 | C 127 | 20.4.2015 | T-538/16 | Schaffrin/Komisja |
| F-16/15 | C 96 | 23.3.2015 | T-539/16 | GM i in./Komisja |
| F-18/15 | C 96 | 23.3.2015 | T-540/16 | FZ i in./Komisja |
| F-22/15 | C 127 | 20.4.2015 | T-541/16 | Guillen Lazo/Parlament |
| F-27/15 | C 127 | 20.4.2015 | T-542/16 | Ardalic i in./Rada |
| F-31/15 | C 146 | 4.5.2015 | T-543/16 | Carpenito/Rada |
| F-32/15 | C 146 | 4.5.2015 | T-544/16 | Dumont du Voitel i in./Rada |
| F-36/15 | C 146 | 4.5.2015 | T-545/16 | Torrens i Maraite/Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej |
| F-42/15 | C 178 | 1.6.2015 | T-546/16 | Tataram/Komisja |
| F-53/15 | C 190 | 8.6.2015 | T-547/16 | Miranda Garcia/Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej |
| F-63/15 | C 221 | 6.7.2015 | T-548/16 | Clarke/EUIPO |
| F-64/15 | C 221 | 6.7.2015 | T-549/16 | Papathanasiou/EUIPO |
| F-65/15 | C 221 | 6.7.2015 | T-550/16 | Dickmanns/EUIPO |
| F-74/15 | C 279 | 24.8.2015 | T-551/16 | Lucaccioni/Komisja |
| F-75/15 | Dotychczas nieopublikowany | T-552/16 | OT/Komisja | |
| F-78/15 | C 279 | 24.8.2015 | T-553/16 | von Blumenthal i in./EBI |
| F-79/15 | C 279 | 24.8.2015 | T-554/16 | BZ/EBC |
| F-86/15 | C 279 | 24.8.2015 | T-555/16 | Teeäär/EBC |
| F-89/15 | C 279 | 24.8.2015 | T-556/16 | GX/Komisja |
| F-97/15 | C 294 | 7.9.2015 | T-557/16 | Belis/Komisja |
| F-99/15 | C 414 | 14.12.2015 | T-558/16 | von Blumenthal i in./EBI |
| F-101/15 | C 302 | 14.9.2015 | T-559/16 | Durazzo/ESDZ |
| F-116/15 | C 328 | 5.10.2015 | T-560/16 | Schneider/EUIPO |
| F-117/15 | C 328 | 5.10.2015 | T-561/16 | Galocha/Wspólne Przedsięwzięcie Fusion for Energy |
| F-119/15 | C 354 | 26.10.2015 | T-562/16 | Hanschmann/Europol |
| F-120/15 | C 354 | 26.10.2015 | T-563/16 | Knöll/Europol |
| F-130/15 | C 16 | 18.1.2016 | T-564/16 | Bowles/EBC |
| F-137/15 | C 27 | 25.1.2016 | T-565/16 | Maubert/Rada |
| F-138/15 | C 27 | 25.1.2016 | T-566/16 | Josefsson/Parlament |
| F-139/15 | C 7 | 11.1.2016 | T-567/16 | McCoy/Komitet Regionów |
| F-140/15 | C 111 | 29.3.2016 | T-568/16 | Spagnolli i in./Komisja |
| F-141/15 | C 211 | 13.6.2016 | T-569/16 | OU/Komisja |
| F-142/15 | C 27 | 25.1.2016 | T-570/16 | HF/Parlament |
| F-145/15 | C 111 | 29.3.2016 | T-571/16 | Pohl/EBI |
| F-148/15 | C 59 | 15.2.2016 | T-572/16 | Brouillard/Komisja |
| F-150/15 | Dotychczas nieopublikowany | T-573/16 | Pohl/EBI | |
| F-151/15 | C 59 | 15.2.2016 | T-574/16 | HK/Komisja |
| F-153/15 | C 111 | 29.3.2016 | T-575/16 | Martinez De Prins i in./ESDZ |
| F-4/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-576/16 | OT/Komisja | |
| F-6/16 | C 145 | 25.4.2016 | T-577/16 | Campo i in./ESDZ |
| F-7/16 | C 145 | 25.4.2016 | T-578/16 | Gillet/Komisja |
| F-8/16 | C 145 | 25.4.2016 | T-579/16 | HJ/EMA |
| F-9/16 | C 145 | 25.4.2016 | T-580/16 | Azoulay i in./Parlament |
| F-10/16 | C 191 | 30.5.2016 | T-581/16 | Popotas/Rzecznik Praw Obywatelskich |
| F-11/16 | C 145 | 25.4.2016 | T-582/16 | Vankerckhoven-Kahmann/Komisja |
| F-12/16 | C 165 | 10.5.2016 | T-583/16 | PG/Frontex |
| F-14/16 | C 165 | 10.5.2016 | T-584/16 | HF/Parlament |
| F-15/16 | C 191 | 30.5.2016 | T-585/16 | Skareby/ESDZ |
| F-16/16 | C 191 | 30.5.2016 | T-586/16 | Vincenti/EUIPO |
| F-17/16 | C 191 | 30.5.2016 | T-587/16 | HM/Komisja |
| F-18/16 | C 251 | 11.7.2016 | T-588/16 | HN/Komisja |
| F-19/16 | C 243 | 4.7.2016 | T-589/16 | HS/EBI |
| F-20/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-590/16 | OV/Komisja | |
| F-21/16 | C 251 | 11.7.2016 | T-591/16 | Wahlström/Frontex |
| F-22/16 | C 251 | 11.7.2016 | T-592/16 | HQ/CPVO |
| F-23/16 | C 251 | 11.7.2016 | T-593/16 | Stips/Komisja |
| F-24/16 | C 251 | 11.7.2016 | T-594/16 | Walton/Komisja |
| F-25/16 | C 251 | 11.7.2016 | T-595/16 | HO/ESDZ |
| F-26/16 | C 296 | 16.8.2016 | T-596/16 | HP/Komisja i eu-LISA |
| F-27/16 | C 296 | 16.8.2016 | T-597/16 | OW/EASA |
| F-28/16 | C 296 | 16.8.2016 | T-598/16 | Pipiliagkas/Komisja |
| F-29/16 | C 335 | 12.9.2016 | T-599/16 | Spagnolli i in./Komisja |
| F-30/16 | C 296 | 16.8.2016 | T-600/16 | Bandilla i in./EBI |
| F-31/16 | C 296 | 16.8.2016 | T-601/16 | Paraskevaidis/Cedefop |
| F-32/16 | C 296 | 16.8.2016 | T-602/16 | CJ/ECDC |
| F-33/16 | C 296 | 16.8.2016 | T-603/16 | Brahma/Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej |
| F-34/16 | C 326 | 5.9.2016 | T-604/16 | HD/Parlament |
| F-35/16 | C 326 | 5.9.2016 | T-605/16 | OY/Komisja |
| F-36/16 | C 335 | 12.9.2016 | T-606/16 | Pereira/Komisja |
| F-37/16 | C 335 | 12.9.2016 | T-607/16 | OZ/EBI |
| F-38/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-608/16 | PA/Parlament | |
| F-39/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-609/16 | PB/Komisja | |
| F-40/16 AJ | - | - | T-610/16 AJ | PC/EASO |
| F-41/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-611/16 | Trautmann/ESDZ | |
| F-42/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-612/16 | Van Houtte/EBI | |
| F-43/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-613/16 | PH/Komisja | |
| F-44/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-614/16 | Colin/Komisja | |
| F-45/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-615/16 | PD/EBI | |
| F-46/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-616/16 | FE/Komisja | |
| F-47/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-617/16 | PF/Komisja | |
| F-48/16 | Dotychczas nieopublikowany | T-618/16 | Dreimane/Komisja | |
Komitet Stały Rady Ministrów wprowadził bardzo istotne zmiany do projektu ustawy przygotowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – poinformował minister Maciej Berek w czwartek wieczorem, w programie „Pytanie dnia” na antenie TVP Info. Jak poinformował, projekt nowelizacji ustawy o PIP powinien trafić do Sejmu w grudniu 2025 roku, aby prace nad nim w Parlamencie trwały w I kwartale 2026 r.
05.12.20254 grudnia Komitet Stały Rady Ministrów przyjął projekt zmian w ustawie o PIP - przekazało w czwartek MRPiPS. Nie wiadomo jednak, jaki jest jego ostateczny kształt. Jeszcze w środę Ministerstwo Zdrowia informowało Komitet, że zgadza się na propozycję, by skutki rozstrzygnięć PIP i ich zakres działał na przyszłość, a skutkiem polecenia inspektora pracy nie było ustalenie istnienia stosunku pracy między stronami umowy B2B, ale ustalenie zgodności jej z prawem. Zdaniem prawników, to byłaby kontrrewolucja w stosunku do projektu resortu pracy.
05.12.2025Przygotowany przez ministerstwo pracy projekt zmian w ustawie o PIP, przyznający inspektorom pracy uprawnienie do przekształcania umów cywilnoprawnych i B2B w umowy o pracę, łamie konstytucję i szkodzi polskiej gospodarce – ogłosili posłowie PSL na zorganizowanej w czwartek w Sejmie konferencji prasowej. I zażądali zdjęcia tego projektu z dzisiejszego porządku posiedzenia Komitetu Stałego Rady Ministrów.
04.12.2025Prezydent Karol Nawrocki podpisał we wtorek ustawę z 7 listopada 2025 r. o zmianie ustawy o ochronie zwierząt. Jej celem jest wprowadzenie zakazu chowu i hodowli zwierząt futerkowych w celach komercyjnych, z wyjątkiem królika, w szczególności w celu pozyskania z nich futer lub innych części zwierząt. Zawetowana została jednak ustawa zakazująca trzymania psów na łańcuchach. Prezydent ma w tym zakresie złożyć własny projekt.
02.12.2025Resort pracy nie podjął nawet próby oszacowania, jak reklasyfikacja umów cywilnoprawnych i B2B na umowy o pracę wpłynie na obciążenie sądów pracy i długość postępowań sądowych. Tymczasem eksperci wyliczyli, że w wariancie skrajnym, zakładającym 150 tys. nowych spraw rocznie, skala powstałych zaległości rośnie do ponad 31 miesięcy dodatkowej pracy lub koniecznego zwiększenia zasobów sądów o 259 proc. Sprawa jest o tyle ważna, że na podobnym etapie prac są dwa projekty ustaw, które – jak twierdzą prawnicy – mogą zwiększyć obciążenie sądów.
25.11.2025Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o Funduszu Medycznym - poinformował w środę rzecznik rządu Adam Szłapka. Przygotowana przez resort zdrowia propozycja zakłada, że Narodowy Fundusz Zdrowia będzie mógł w 2025 r. otrzymać dodatkowo około 3,6 mld zł z Funduszu Medycznego. MZ chce również, by programy inwestycyjne dla projektów strategicznych były zatwierdzane przez ministra zdrowia, a nie jak dotychczas, ustanawiane przez Radę Ministrów. Zamierza też umożliwić dofinansowanie programów polityki zdrowotnej realizowanych przez gminy w całości ze środków Funduszu Medycznego.
19.11.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2016.364.2 |
| Rodzaj: | Informacja |
| Tytuł: | Sprawy przekazane Sądowi w dniu 1 września 2016 r. |
| Data aktu: | 03/10/2016 |
| Data ogłoszenia: | 03/10/2016 |