Tomasz Wojtyś

Artykuły autora

Prawnik musi trzymać rękę na pulsie za klienta

Prawnicy Doradca podatkowy

Kancelarie coraz częściej wspierają klientów merytorycznie na co dzień – m.in. sygnalizując im zmiany w prawie, a nie dopiero wtedy, gdy ci mają problem. Dlatego dbają o coraz lepsze strony internetowe, a prawnicy są bardziej aktywni w social mediach - zdarza się nawet, że uruchamiają własne kanały na YouTube czy Instagramie. Świetnie sprawdzają się też newslettery tworzone specjalnie dla klientów - najnowszy na rynku to Legal Alert.

27.04.2022

Prawnik w social mediach - FB i LinkedIn to mus, Instagram i TikTok do rozważenia

Prawnicy Nowe technologie

Eksperci i sami prawnicy nie mają wątpliwości, że nieobecność w mediach społecznościowych po prostu się nie opłaca. Pomagają zbudować markę, zdobyć rozpoznawalność i klientów, ale też zaprzyjaźnić się z nimi, zwłaszcza w czasie pandemii. Prowadzenie konta, zwłaszcza w kilku portalach, zajmuje czas, ale zwykle zwraca się z nawiązką. Trzeba jednak wiedzieć co, gdzie i dlaczego publikować.

06.02.2021