Rozporządzenie 2883/94 ustanawiające prognozę bilansu dostaw na Wyspy Kanaryjskie produktów rolnych objętych szczególnymi środkami przewidzianymi w art. 2-5 rozporządzenia Rady (EWG) nr 1601/92

ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) NR 2883/94
z dnia 28 listopada 1994 r.
ustanawiające prognozę bilansu dostaw na Wyspy Kanaryjskie produktów rolnych objętych szczególnymi środkami przewidzianymi w art. 2-5 rozporządzenia Rady (EWG) nr 1601/92

..................................................

Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX

Niektóre zmiany niniejszego aktu prawnego nie zostały bezpośrednio naniesione na tekst, ponieważ akty wprowadzające zmiany nie zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - polskim wydaniu specjalnym.

Tekst niniejszego aktu prawnego nie uwzględnia wszystkich zmian. Niektóre akty zmieniające nie zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - polskim wydaniu specjalnym, ponieważ instytucje UE uznały zmiany wynikające z nich za pochłonięte przez akty zmieniające opublikowane w kolejnych tomach tego wydawnictwa.

.................................................

KOMISJA WSPÓLNOT EUROPEJSKICH,

uwzględniając Traktat ustanawiający Wspólnotę Europejską,

uwzględniając rozporządzenie Rady (EWG) nr 1601/92 z dnia 15 czerwca 1992 r. dotyczące szczególnych środków dla Wysp Kanaryjskich(1), w odniesieniu do niektórych produktów rolnych, zmienione rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1974/94(2), w szczególności jego art. 2, art. 3 ust. 4, art. 4 ust. 4 i art. 5 ust. 2,

a także mając na uwadze, co następuje:

środki wprowadzone na mocy rozporządzenia (EWG) nr 1601/92 w celu zrekompensowania geograficznego położenia Wysp Kanaryjskich odnośnie do dostaw niektórych produktów rolnych polegają na zwolnieniu z należności przywozowych (ceł i opłat rolnych) i przyznaniu pomocy w celu wspierania dostaw produktów rolnych ze Wspólnoty; uzgodnienia obejmują także pomoc w zakresie dostaw zwierząt hodowlanych czystej krwi w celu rozwinięcia potencjału produkcyjnego Wysp;

zgodnie z art. 2 rozporządzenia (EWG) nr 1601/92 uzgodnienia te obejmują zapotrzebowanie na produkty wymienione w Załączniku do wyżej wymienionego rozporządzenia, przeznaczone do bezpośredniego spożycia przez ludzi i przetwarzania oraz pakowania na Wyspach Kanaryjskich; oszacowanie zapotrzebowania dokonywane jest corocznie w ramach prognozy bilansu dostaw, który można poddać przeglądowi w ciągu roku w świetle zmian w zapotrzebowaniu na Wyspach; oszacowanie zapotrzebowania przemysłu przetwórczego i opakowań odnośnie do produktów przeznaczonych na rynek lokalny lub tradycyjnie wysyłanych do pozostałej części Wspólnoty może doprowadzić do ustanowienia odrębnej prognozy bilansu dostaw;

w celu zachowania jasności i przejrzystości oraz ujednolicenia metody szacowania, prognozę bilansu dostaw dotyczącą produktów rolnych należących do różnych sektorów rynkowych należy sporządzić w jednolitym dokumencie; ponadto, uwzględniając szczególne potrzeby przemysłu przetwórczego i opakowań, należy sporządzić, tam gdzie jest to konieczne, odrębny bilans dostaw dla potrzeb tego przemysłu;

w celu ułatwienia zarządzania bilansem dostaw należy zezwolić na pewien margines elastyczności w przydzielaniu ilości ustalonych w bilansie dostaw, między jego niektórymi pozycjami oraz między częścią przeznaczoną do bezpośredniego spożycia, a częścią przeznaczoną do przetwarzania lub pakowania;

do czasu oceny zastosowania konkretnych uzgodnień w sprawie dostaw dla Wysp Kanaryjskich od 1 lipca 1994 r. prognozy bilansów dostaw były już kilka razy sporządzane dla większości produktów na określone okresy;

w celu zachowania jasności, równolegle z wejściem w życie w dniu 1 grudnia 1994 r. rozporządzenia Komisji (WE) nr 2790/94 z dnia 16 listopada 1994 r. ustanawiającego wspólne szczegółowe zasady wykonania szczególnych uzgodnień w sprawie dostaw niektórych produktów rolnych na Wyspy Kanaryjskie(3), które stanowi korektę rozporządzenia Komisji (EWG) nr 1695/92(4), ostatnio zmienionego rozporządzeniem (EWG) nr 2596/93(5), należy sporządzić prognozy bilansu dostaw dla poszczególnych produktów, obejmujące cały dwunastomiesięczny okres od dnia 1 lipca 1994 r. do dnia 30 czerwca 1995 r., zawierające, gdzie to konieczne, częściowe prognozy bilansu dostaw dotychczas przyjętych; należy zwrócić uwagę, że od dnia 1 grudnia 1994 r. korzyści wynikające ze stosowanych środków, polegające na zwolnieniu z opłat przywozowych lub przyznaniu pomocy, są realizowane zgodnie z przepisami określonymi w rozporządzeniu (EWG) nr 1695/92;

należy także przypomnieć, że w sektorze cukru, wina i chmielu bieżące prognozy bilansów dostaw zostały sporządzone dla pełnego dwunastomiesięcznego okresu na mocy odpowiednio rozporządzeń (WE) nr 1443/94(6), (WE) nr 1742/94(7) i (WE) nr 1818/94(8); nie jest konieczne włączenie ich do niniejszego rozporządzenia w odniesieniu do okresu od dnia 1 lipca 1994 r. do dnia 30 czerwca 1995 r.;

w celu wzmocnienia instrumentów dostępnych właściwym władzom dla zapewnienia odpowiedniego wykonywania uzgodnień w sprawie dostaw należy, gdzie konieczne, ustalić maksymalne ilości przydzielone na każde świadectwo, o które można się ubiegać, w celu uniknięcia poważnego zagrożenia zakłóceń na rynku Wysp Kanaryjskich lub zapobiegania działaniom spekulacyjnym szkodliwym dla sprawnego funkcjonowania uzgodnień w sprawie dostaw; dlatego niezbędna jest zmiana rozporządzenia (WE) nr 2790/94;

przepisy niniejszego rozporządzenia powinny obowiązywać od momentu ich opublikowania, w tym samym dniu co wejście w życie rozporządzenia (WE) nr 2790/94;

środki przewidziane w niniejszym rozporządzeniu są zgodne z opinią odpowiednich komitetów zarządzających,

PRZYJMUJE NINIEJSZE ROZPORZĄDZENIE:

Artykuł  1

Do celów art. 2-5 rozporządzenia Rady (EWG) nr 1601/92 ilości w prognozie bilansu dostaw objęte, tam gdzie właściwe, zwolnieniem z opłat przywozowych w odniesieniu do produktów pochodzących z państw trzecich lub objętych pomocą wspólnotową w przypadku produktów pochodzących z rynku wspólnotowego, wskazuje się w załącznikach. W przypadku gdy w odniesieniu do danego produktu w prognozie bilansu dostaw ustalone zostały dwie odrębne wielkości odpowiednio dla bezpośredniego spożycia oraz dla przetwarzania i/lub pakowania, dopuszcza się dostosowanie w podziale między określonymi rodzajami wykorzystania, w granicach 20 % całkowitej ilości ustalonej dla danego produktu.

Artykuł  2

Do rozporządzenia (WE) nr 2790/94 dodaje się art. 8a w brzmieniu:

"Artykuł 8a

Właściwe władze ustalą maksymalną ilość przydzieloną na każde świadectwo, o jaką można się ubiegać, o ile jest to niezbędne wyłącznie w celu uniknięcia zakłóceń na rynku Wysp Kanaryjskich lub zapobiegania spekulacyjnym działaniom szkodliwym dla sprawnego funkcjonowania uzgodnień w sprawie dostaw.

Właściwe władze niezwłocznie informują Komisję o przypadkach, w których stosuje się przepisy niniejszego artykułu."

Artykuł  3

Niniejsze rozporządzenie wchodzi w życie dnia 1 grudnia 1994 r.

Niniejsze rozporządzenie wiąże w całości i jest bezpośrednio stosowane we wszystkich Państwach Członkowskich.

Sporządzono w Brukseli, dnia 28 listopada 1994 r.

W imieniu Komisji
René STEICHEN
Członek Komisji

______

(1) Dz.U. L 173 z 27.6.1992, str. 13.

(2) Dz.U. L 180 z 23.7.1994, str. 26.

(3) Dz.U. L 296, z 17.11.1994, str. 23.

(4) Dz.U. L 179, z 1.7.1992, str. 1.

(5) Dz.U. L 238, z 23.9.1993, str. 24.

(6) Dz.U. L 157, z 24.6.1994, str. 4.

(7) Dz.U. L 182, z 16.7.1994, str. 19.

(8) Dz.U. L 190, z 26.7.1994, str. 3.

ZAŁĄCZNIKI

PROGNOZY BILANSU DOSTAW

BILANS DOSTAW NA WYSPY KANARYJSKIE NA OKRES OD DNIA 1 LIPCA 1994 R(*) DO DNIA 30 CZERWCA 1995 R.

ZAŁĄCZNIK  I 1

Bydło żywe i wołowina

Kod CN Wyszczególnienie Liczba(*) lub ilość (w tonach)
0102 10 00 Bydło hodowlane czystej krwi(1) 4.300(*)
ex 0102 90 Bydło opasowe 8.000(*)
0201 Mięso wołowe świeże lub chłodzone 11.500
0202 Mięso wołowe mrożone 29.000
1602 50 Pozostałe przetworzone lub konserwowane mięso, podroby lub krew 2.500
(1) Wpis w tej pozycji podlega warunkom ustanowionym w odpowiednich

przepisach wspólnotowych.

ZAŁĄCZNIK  II 2

Trzoda chlewna żywa i wieprzowina

Kod CN Wyszczególnienie Liczba(*) lub ilość (w tonach)
0103 10 00 Trzoda chlewna czystej krwi:(1)
- osobniki męskie 160(*)
- osobniki żeńskie 3.000(*)
ex 0203 Mięso wieprzowe świeże lub chłodzone -
ex 0203 Mięso wieprzowe mrożone 19.000(2)
1601 00 Kiełbasy i podobne produkty z mięsa, podrobów lub krwi; przetwory żywnościowe oparte o te produkty 12.000
1602 20 90 Pozostałe przetworzone lub konserwowane mięso wieprzowe lub podroby czy krew 600
1602 41 10 Szynki i ich części 4.000
1602 42 10 Łopatki i ich części 3.000
1602 49 Pozostałe, włącznie z mieszankami 4.000
(*) Od dnia 1 listopada 1994 r. w przypadku produktów objętych pozycją

taryfową 1509.

(1) Klasyfikacja do tej pozycji podlega warunkom ustanowionym na mocy

stosownych przepisów Wspólnoty.

(2) Z czego 5.000 ton dla sektora przetwórczego i/lub opakowaniowego.

ZAŁĄCZNIK  III

Pisklęta, jaja, króliki i mięso drobiowe

Kod CN Wyszczególnienie Liczba(*)lub ilość (w tonach)
0105 11 00 Hodowla piskląt(1) 525.000(*)
0407 00 19 Jaja wylęgowe(1) 500.000(*)
ex 0106 00 10 Króliki hodowlane(1):
- zwierzęta czystej krwi i z wcześniejszego

pokolenia (sprzed dwóch pokoleń);

600(*)
- zwierzęta z wcześniejszego pokolenia

(rodzice)

1000(*)
ex 0207 Mięso i jadalne podroby z drobiu z pozycji 0105 z wyjątkiem produktów o kodzie CN 0207 23 37.000
ex 0408 Jaja ptasie bez skorupek i żółtka suszone z dodatkiem lub bez cukru albo innej substancji słodzącej, do spożycia przez ludzi 400
1602 31 Pozostałe przetworzone lub konserwowane mięso lub podroby z indyków -
(1) Objęcie pozycją podlega warunkom ustanowionym w odpowiednich przepisach prawa

wspólnotowego.

______

(*) Z dnia 1 listopada 1994 r. w przypadku produktów zapisanych w taryfie celnej pod pozycją 1509.

ZAŁĄCZNIK  IV 3

Przetwory mleczne

(w tonach)
Kod CN Wyszczególnienie Ilość
0401 Mleko i śmietana, niezagęszczone ani niezawierające dodatku cukru ani innego środka słodzącego 90.000(1)
0402 Mleko i śmietana, zagęszczone lub zawierające dodatek cukru czy innego środka słodzącego 25.000(2)
0405 00 Masło i inne tłuszcze oraz oleje otrzymane z mleka 3.500
0406 Sery )
0406 30 )
0406 90 23 )
0406 90 25 )
0406 90 27 }13.500
0406 90 76 )
0406 90 78 )
0406 90 79 )
0406 90 81 )
0406 90 86 )
0406 90 87 }1.500
0406 90 88 )
1901 90 99 Przetwory mleczne niezawierające tłuszczu 7.000(3)
2106 90 92 Preparaty mleczne dla dzieci niezawierające tłuszczu z mleka 200
(1) Z czego 2.000 ton dla sektora przetwórczego i/lub opakowaniowego.
(2) Z czego 13.500 ton dla sektora przetwórczego i/lub opakowaniowego.
(3) Cała ilość (7.000 ton) dla sektora przetwórczego i/lub opakowaniowego.
______

(*) Od dnia 1 listopada 1994 r. w przypadku produktów objętych pozycją taryfową 1509.

ZAŁĄCZNIK  V

Ziemniaki

(w tonach)
Kod CN Wyszczególnienie Ilość
0701 10 00 Sadzeniaki 12.000

ZAŁĄCZNIK  VI 4

Wyspy Kanaryjskie: Bilans dostaw zbóż na rok gospodarczy 1995/96

(w tonach)
Kod CN Produkt Ilość
1001 90(*) Pszenica zwykła 155.000
1001 10(*) Pszenica twarda -
1003(*) Jęczmień 30.000
1004(*) Owies 1.600
1005(*) Kukurydza 180.000
1103 11 50 Pszenica twarda - kasze i mąka 4.300
1103 13 Kukurydza - kasze i mąka 5.000
1103 19 Inne - kasze i mąka -
1103 21-1103 29 Śrut -
1107 Słód 16.500
(*) W przypadku poszczególnych produktów oznaczonych gwiazdką * ustalone

ilości można przekroczyć maksymalnie o 25 %, pod warunkiem że nie

zostaje przekroczona łączna ilość tych produktów.

ZAŁĄCZNIK  VII

Ryż

(w tonach)
Kod CN Wyszczególnienie Ilość
1006 30 Ryż bielony 12.000
1006 40 Ryż łamany 2000

ZAŁĄCZNIK  VIII 5

Oleje roślinne (z wyłączeniem oliwy z oliwek)

(w tonach)
Kod CN Wyszczególnienie towarów Ilość
1507-1516 (z wyłączeniem 1509 i 1510) Oleje roślinne (z wyłączeniem oliwy z oliwek) 35.000(1)
(1) Z tego 24.500 ton jest przeznaczone dla sektora przetwórczego i/lub

opakowaniowego.

ZAŁĄCZNIK  IX

Oleje roślinne (oliwa z oliwek)

(w tonach)
Kod CN Wyszczególnienie Ilości
1509 10 90 100(**) Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia w opakowaniach bezpośrednich o zawartości netto 5 litrów lub mniej 400
1509 10 90 900(**) Oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia w opakowaniach bezpośrednich o zawartości netto większej niż 5 litrów 400
1509 90 00 100(**) Oliwa z oliwek (Riviera) w opakowaniach bezpośrednich o zawartości netto 5 litrów lub mniej 7467
1509 90 00 900(**) Oliwa z oliwek (Riviera) w opakowaniach bezpośrednich o zawartości netto większej niż 5 litrów 1000
1510 00 90 100(**) Olej wytłoczony z resztek oliwek w opakowaniach bezpośrednich o zawartości netto 5 litrów lub mniej 233
1510 00 90 900(**) Olej wytłoczony z resztek oliwek w opakowaniach bezpośrednich o zawartości netto większej niż 5 litrów 100
(**) W przypadku pojedynczych produktów oznaczonych podwójną gwiazdką

ustalone wielkości można przekroczyć maksymalnie do 20 %, pod

warunkiem że nie zostanie przekroczona łączna ilość ustalona dla tych

produktów.

ZAŁĄCZNIK  X

Glukoza

(w tonach)
Kod CN Wyszczególnienie Ilość
ex 1702 Glukoza z wyłączeniem produktów objętych kodami CN 1702 30 10, 1702 40 10, 1702 60 10 i 1702 90 30 glukoza 1800

ZAŁĄCZNIK  XI 6

Przetworzone owoce i warzywa

(w tonach)
Kod CN Wyszczególnienie Ilość
2007 99 Przetwory inne niż homogenizowane, zawierające owoce inne niż owoce cytrusowe 3.000(*)
Owoce, orzechy i inne jadalne części roślin, inaczej przetworzone lub zakonserwowane, zawierające dodatek cukru lub inny środek słodzący lub alkohol, lub ich niezawierające, gdzie indziej niewymienione ani niewłączone
2008 20(**) - Ananasy 3.200
2008 30(**) - Owoce cytrusowe 500
2008 40(**) - Gruszki 1.600
2008 50(**) - Morele 220
2008 70(**) - Brzoskwinie 7.600
2008 80(**) - Truskawki 180
- Pozostałe, włączając mieszanki inne niż objęte

podpozycją 2008 19

2008 92(**) - - Mieszanki 1.850
2008 99(**) - - Inne niż rdzenie palmowe i mieszanki 650
(*) Z czego 833 ton dla sektorów przetwórczego i/lub opakowaniowego.

(**) W przypadku poszczególnych produktów oznaczonych podwójną gwiazdką

ustalone ilości mogą być przekroczone, maksymalnie o 20 %, pod

warunkiem że nie zostanie przekroczona łączna ilość ustalona dla

danych produktów.

ZAŁĄCZNIK  XII 7

(dodany)

1 Załącznik I zmieniony przez art. 1 rozporządzenia nr 1318/95 z dnia 9 czerwca 1995 r. (Dz.U.UE.L.95.127.5) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 11 czerwca 1995 r.
2 Załącznik II zmieniony przez art. 1 rozporządzenia nr 1318/95 z dnia 9 czerwca 1995 r. (Dz.U.UE.L.95.127.5) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 11 czerwca 1995 r.
3 Załącznik IV:

-zmieniony przez art. 1 rozporządzenia nr 1318/95 z dnia 9 czerwca 1995 r. (Dz.U.UE.L.95.127.5) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 11 czerwca 1995 r.

- zmieniony przez art. 6 rozporządzenia nr 2931/95 z dnia 19 grudnia 1995 r. (Dz.U.UE.L.95.307.10) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 stycznia 1996 r.

4 Załącznik VI zmieniony przez art. 2 rozporządzenia nr 829/96 z dnia 6 maja 1996 r. (Dz.U.UE.L.96.112.5) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 maja 1996 r.
5 Załącznik VIII zmieniony przez art. 2 rozporządzenia nr 1820/95 z dnia 26 lipca 1995 r. (Dz.U.UE.L.95.175.28) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 lipca 1995 r.
6 Załącznik XI zmieniony przez art. 1 rozporządzenia nr 1688/95 z dnia 11 lipca 1995 r. (Dz.U.UE.L.95.161.13) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 czerwca 1995 r.
7 Załącznik XII:

-dodany przez art. 1 rozporządzenia nr 1797/95 z dnia 25 lipca 1995 r. (Dz.U.UE.L.95.174.17) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 1 września 1995 r.Zmiany nie zostały naniesione na tekst, gdyż przywoływany akt zmieniający nie został opublikowany w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej - polskim wydaniu specjalnym.

- zmieniony przez art. 1 rozporządzenia nr 956/96 z dnia 30 maja 1996 r. (Dz.U.UE.L.96.130.3) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 3 czerwca 1996 r. Zmiany nie zostały naniesione na tekst ze względu na swą bezprzedmiotowość.

Zmiany w prawie

Data 30 kwietnia dla wnioskodawcy dodatku osłonowego może być pułapką

Choć ustawa o dodatku osłonowym wskazuje, że wnioski można składać do 30 kwietnia 2024 r., to dla wielu mieszkańców termin ten może okazać się pułapką. Datą złożenia wniosku jest bowiem data jego wpływu do organu. Rząd uznał jednak, że nie ma potrzeby doprecyzowania tej kwestii. A już podczas rozpoznawania poprzednich wniosków, właśnie z tego powodu wielu mieszkańców zostało pozbawionych świadczeń.

Robert Horbaczewski 30.04.2024
Rząd chce zmieniać obowiązujące regulacje dotyczące czynników rakotwórczych i mutagenów

Rząd przyjął we wtorek projekt zmian w Kodeksie pracy, którego celem jest nowelizacja art. 222, by dostosować polskie prawo do przepisów unijnych. Chodzi o dodanie czynników reprotoksycznych do obecnie obwiązujących regulacji dotyczących czynników rakotwórczych i mutagenów. Nowela upoważnienia ustawowego pozwoli na zmianę wydanego na jej podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie substancji chemicznych, ich mieszanin, czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym w środowisku pracy.

Grażyna J. Leśniak 16.04.2024
Bez kary za brak lekarza w karetce do końca tego roku

W ponad połowie specjalistycznych Zespołów Ratownictwa Medycznego brakuje lekarzy. Ministerstwo Zdrowia wydłuża więc po raz kolejny czas, kiedy Narodowy Fundusz Zdrowia nie będzie pobierał kar umownych w przypadku niezapewnienia lekarza w zespołach ratownictwa. Pierwotnie termin wyznaczony był na koniec czerwca tego roku.

Beata Dązbłaż 10.04.2024
Będzie zmiana ustawy o rzemiośle zgodna z oczekiwaniami środowiska

Rozszerzenie katalogu prawnie dopuszczalnej formy prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie rzemiosła, zmiana definicji rzemiosła, dopuszczenie wykorzystywania przez przedsiębiorców, niezależnie od formy prowadzenia przez nich działalności, wszystkich kwalifikacji zawodowych w rzemiośle, wymienionych w ustawie - to tylko niektóre zmiany w ustawie o rzemiośle, jakie zamierza wprowadzić Ministerstwo Rozwoju i Technologii.

Grażyna J. Leśniak 08.04.2024
Tabletki "dzień po" bez recepty nie będzie. Jest weto prezydenta

Dostępność bez recepty jednego z hormonalnych środków antykoncepcyjnych (octan uliprystalu) - takie rozwiązanie zakładała zawetowana w piątek przez prezydenta Andrzeja Dudę nowelizacja prawa farmaceutycznego. Wiek, od którego tzw. tabletka "dzień po" byłaby dostępna bez recepty miał być określony w rozporządzeniu. Ministerstwo Zdrowia stało na stanowisku, że powinno to być 15 lat. Wątpliwości w tej kwestii miała Kancelaria Prezydenta.

Katarzyna Nocuń 29.03.2024
Małżonkowie zapłacą za 2023 rok niższy ryczałt od najmu

Najem prywatny za 2023 rok rozlicza się według nowych zasad. Jedyną formą opodatkowania jest ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, według stawek 8,5 i 12,5 proc. Z kolei małżonkowie wynajmujący wspólną nieruchomość zapłacą stawkę 12,5 proc. dopiero po przekroczeniu progu 200 tys. zł, zamiast 100 tys. zł. Taka zmiana weszła w życie w połowie 2023 r., ale ma zastosowanie do przychodów uzyskanych za cały 2023 r.

Monika Pogroszewska 27.03.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.L.1994.304.18

Rodzaj: Rozporządzenie
Tytuł: Rozporządzenie 2883/94 ustanawiające prognozę bilansu dostaw na Wyspy Kanaryjskie produktów rolnych objętych szczególnymi środkami przewidzianymi w art. 2-5 rozporządzenia Rady (EWG) nr 1601/92
Data aktu: 28/11/1994
Data ogłoszenia: 29/11/1994
Data wejścia w życie: 01/05/2004, 01/12/1994