Ogłoszenie o naborze na stanowisko dyrektora wykonawczego Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL, Bruksela (zatrudnienie na czas określony - grupa zaszeregowania AD 14) - COM/2015/20003.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko dyrektora wykonawczego Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL, Bruksela
(zatrudnienie na czas określony - grupa zaszeregowania AD 14)
COM/2015/20003

(2015/C 093 A/01)

(Dz.U.UE C z dnia 20 marca 2015 r.)

Reprezentujemy:

Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL 1 (Electronic Components and Systems for European Leadership) to partnerstwo publiczno-prywatne mające na celu zwiększenie inwestycji w sektorze elektroniki w Europie. Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL wspiera współpracę w zakresie badań, rozwoju i innowacji (BRI) między wszystkimi zainteresowanymi stronami, takimi jak przedstawiciele przemysłu, władze publiczne, ośrodki naukowe i organizacje badawczo-technologiczne, łącząc i konsolidując ich wysiłki. Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL dostosowuje swoje strategie do programu ramowego "Horyzont 2020" oraz państw członkowskich w celu przyciągnięcia inwestycji sektora prywatnego i przyczynienia się do zwiększenia skuteczności wsparcia publicznego dzięki zapobieganiu zbędnemu powielaniu i rozdrabnianiu działań, przyczyniając się w ten sposób do rozwoju silnej i konkurencyjnej w skali światowej branży podzespołów i układów elektronicznych w Unii Europejskiej. Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL opiera się na osiągnięciach swoich poprzedników - Wspólnego Przedsięwzięcia ENIAC (w zakresie nanoelektroniki), Wspólnego Przedsięwzięcia ARTEMIS (w zakresie systemów wbudowanych), których jest następcą, i europejskiej platformy technologicznej (ETP) w zakresie integracji systemów inteligentnych. Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL mieści się w Brukseli, w Belgii.

Na mocy rozporządzenia Rady (UE) nr 561/2014 Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL będzie działać do dnia 31 grudnia 2024 r.

W tym okresie maksymalny wkład finansowy Unii Europejskiej na pokrycie kosztów administracyjnych i działań BRI Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL będzie wynosić 1 184 874 000 EUR. Przewiduje się, że państwa uczestniczące w ECSEL wniosą wkład w wysokości co najmniej 1 170 000 000 EUR, a członkowie prywatni (stowarzyszenia przemysłowe "AENEAS", "ARTEMISIA" i "EPoSS" oraz podmioty wchodzące w ich skład lub podmioty z nimi powiązane) - co najmniej 1 657 500 000 EUR. Całkowite koszty działań BRI Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL wyniosą około 5 mld EUR.

We Wspólnym Przedsięwzięciu ECSEL pracuje około 30 osób.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.ecsel.eu/

Oferujemy:

Dyrektor wykonawczy jest prawnym przedstawicielem Wspólnego Przedsięwzięcia i reprezentuje je w kontaktach zewnętrznych. Dyrektor wykonuje swoje obowiązki niezależnie i jest odpowiedzialny przed Radą Zarządzającą.

Dyrektor wykonawczy będzie kierował i zarządzał Wspólnym Przedsięwzięciem, a także ponosił ogólną odpowiedzialność za prowadzone działania, w tym za wykonanie budżetu, i dbał o osiągnięcie wyznaczonych celów. Tym samym będzie on odgrywał ważną rolę w realizacji wspólnej inicjatywy technologicznej "Podzespoły i układy elektroniczne".

Zgodnie z art. 9 statutu Wspólnego Przedsięwzięcia załączonego do rozporządzenia Rady, do obowiązków dyrektora wykonawczego należeć będzie:

-
nawiązywanie kontaktów i zawieranie wszystkich koniecznych umów z przedstawicielami wszystkich zaangażowanych stron i członkami Wspólnego Przedsięwzięcia (Komisją Europejską, partnerami przemysłowymi i państwami uczestniczącymi w ECSEL),
-
bieżące podejmowanie decyzji, a w szczególności organizowanie procedury zaproszeń do składania wniosków, zarządzanie tą procedurą i procesem oceny oraz przygotowywanie i zawieranie umów o udzielenie dotacji w odniesieniu do wybranych wniosków oraz zapewnianie dalszego okresowego monitorowania i opłacania projektów,
-
monitorowanie i terminowe kończenie projektów zainicjowanych w ramach poprzednich wspólnych przedsięwzięć ENIAC i ARTEMIS,
-
mianowanie pracowników Wspólnego Przedsięwzięcia oraz nadzór nad nimi, tworzenie dobrej atmosfery w zespole oraz zapewnienie przyjaznego środowiska pracy,
-
zapewnienie realizacji celów Wspólnego Przedsięwzięcia zgodnie z jego misją, jak również przeprowadzanie oceny ryzyka i analizy zarządzania ryzykiem, w tym funkcjonowania skutecznego i efektywnego systemu kontroli wewnętrznej,
-
przygotowywanie i wykonywanie planu prac oraz rocznego budżetu Wspólnego Przedsięwzięcia. Przygotowywanie rocznego sprawozdania z działalności, rocznego sprawozdania finansowego oraz zestawień bilansowych przedstawianych Radzie Zarządzającej,
-
skuteczne zarządzanie budżetem Wspólnego Przedsięwzięcia zgodnie z jego regulaminem finansowym, a w szczególności zapewnienie terminowych wkładów unijnych oraz krajowych na rzecz uczestników działań BRI,
-
organizowanie posiedzeń Rady zarządzającej i Rady Władz Publicznych i uczestniczenie w nich,
-
komunikacja ze społeczeństwem dotycząca wszystkich kwestii wchodzących w zakres misji Wspólnego Przedsięwzięcia.

Poszukujemy:

Od kandydata wymaga się:

-
doświadczenia na stanowisku kierowniczym wysokiego szczebla oraz zdolności do kierowania wielokulturowym zespołem, a w szczególności:
-
zdolności do motywowania pracowników, w tym personelu administracyjnego, finansowego i technicznego, w wielokulturowym i wielojęzycznym środowisku europejskim,
-
doświadczenia w zarządzaniu znacznymi środkami finansowymi w środowisku krajowym, europejskim lub międzynarodowym, obejmującym również finansowanie ze źródeł publicznych,
-
doświadczenia we wdrażaniu systemów kontroli i zapewniania jakości oraz metodologii zarządzania ryzykiem, a także w zarządzaniu nimi,
-
doświadczenia w zarządzaniu projektami w dziedzinie rozwoju technologicznego i innowacji w środowisku europejskim lub międzynarodowym,
-
wiedzy technicznej, a w szczególności:
-
znajomości krajowych, międzyrządowych i europejskich programów badawczych i rozwojowych,
-
znajomości kontekstu przemysłowego oraz wyzwań technicznych istotnych w zakresie podzespołów i układów elektronicznych,
-
wiedzy na temat instytucji UE, ich funkcjonowania i wzajemnych powiązań, jak również na temat polityki UE i międzynarodowej działalności w dziedzinach związanych z działalnością Wspólnego Przedsięwzięcia,
-
zdolności komunikacyjnych i negocjacyjnych, a w szczególności:
-
zdolności do skutecznego informowania społeczeństwa oraz do budowania skutecznych stosunków roboczych ze wszystkimi zainteresowanymi stronami, dzięki czemu działalność Wspólnego Przedsięwzięcia stanie się spójną częścią strategii przemysłowej w zakresie komponentów i systemów elektronicznych 2 (3 (4 ,
-
doskonałych umiejętności w zakresie komunikacji ustnej i pisemnej, jak również w negocjacjach,
-
biegłej znajomości języka angielskiego, który jest dominującym językiem roboczym we Wspólnym Przedsięwzięciu.

Kandydat musi:

Kandydaci zostaną zakwalifikowani do etapu naboru na podstawie następujących kryteriów formalnych, których spełnienie musi nastąpić przed upływem terminu składania zgłoszeń:

-
Obywatelstwo: kandydat musi być obywatelem jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa stowarzyszonego z programem ramowym "Horyzont 2020" 5 .
-
Dyplom lub stopień uniwersytecki: kandydat musi posiadać:
-
poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom wyższym, trwającym normalnie cztery lata lub dłużej, potwierdzony dyplomem ukończenia studiów,
-
lub poziom wykształcenia odpowiadający ukończonym studiom wyższym, potwierdzony dyplomem ukończenia studiów, oraz przynajmniej roczne właściwe doświadczenie zawodowe, w przypadku gdy normalny okres trwania studiów wyższych wynosi przynajmniej trzy lata (to roczne doświadczenie nie może wchodzić w zakres doświadczenia zawodowego liczonego od momentu ukończenia studiów wyższych, o którym mowa poniżej).
-
Doświadczenie zawodowe: przynajmniej 15-letnie doświadczenie zawodowe, liczone od chwili ukończenia studiów wyższych, na poziomie, na którym wymagane są wyżej wymienione kwalifikacje; przynajmniej 5 z tych 15 lat doświadczenia zawodowego powinno być zdobyte w dziedzinie działalności Wspólnego Przedsięwzięcia.
-
Doświadczenie w zarządzaniu: kandydat musi mieć przynajmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku kierowniczym wyższego szczebla 6 .
-
Języki: kandydat musi znać biegle jeden z języków urzędowych Unii Europejskiej 7 oraz dostatecznie inny język urzędowy Unii Europejskiej w stopniu niezbędnym do wykonywania obowiązków.
-
Limit wieku: być w stanie sprawować powierzoną funkcję przez całą trzyletnią kadencję przed osiągnięciem wieku emerytalnego. Dla pracowników Unii Europejskiej zatrudnionych na czas określony wiek emerytalny rozpoczyna się wraz z końcem miesiąca, w którym pracownik ten osiąga wiek 66 lat (zob. art. 52 lit. a) regulaminu pracowniczego 8 ).

Niezależność i oświadczenie o ewentualnym konflikcie interesów

Dyrektor wykonawczy będzie miał obowiązek złożenia oświadczenia, w którym zobowiąże się do działania w sposób niezależny i zgodnie z interesem publicznym, oraz oświadczenia dotyczącego konfliktu interesów, który mógłby zaważyć na jego niezależności. W swoim podaniu kandydat musi potwierdzić gotowość do złożenia takich oświadczeń.

Procedura doboru

Niniejsze ogłoszenie naboru organizowane jest pod zwierzchnictwem Komisji Europejskiej zgodnie z art. 8 statutu Wspólnego Przedsięwzięcia załączonego do rozporządzenia ustanawiającego Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL oraz przy udziale Rady Zarządzającej Wspólnego Przedsięwzięcia.

Procedura naboru na stanowisko dyrektora wykonawczego jest uzależniona od dostępności środków budżetowych oraz od zatwierdzenia planu zatrudnienia Wspólnego Przedsięwzięcia.

Komisja Europejska powołuje komisję kwalifikacyjną. Komisja ta przeanalizuje wszystkie zgłoszenia i wybierze kandydatów, których profil najbardziej odpowiada kryteriom doboru określonym powyżej. Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę z komisją kwalifikacyjną.

Po rozmowach komisja kwalifikacyjna wyciąga wnioski i wyłania kandydatów, którzy zostaną zaproszeni na dalsze rozmowy kwalifikacyjne, przeprowadzane przez działający w Komisji Europejskiej Komitet Konsultacyjny ds. Powoływania. Kandydaci zaproszeni na te rozmowy zostaną zaproszeni do udziału w trwających jeden dzień testach przeprowadzonych metodą oceny zintegrowanej przez zewnętrzne firmy rekrutacyjne. Na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej i wyników testów przeprowadzanych metodą oceny zintegrowanej Komitet Konsultacyjny ds. Powoływania sporządzi listę kandydatów, którzy jego zdaniem mogą pełnić funkcję dyrektora wykonawczego.

Listę tę przekazuje się odpowiedniemu członkowi (członkom) Komisji Europejskiej, który przeprowadzi rozmowy z kandydatami.

Komisja Europejska sporządzi następnie listę kandydatów najlepiej spełniających wymagania, którą przekaże Radzie Zarządzającej Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL. Rada Zarządzająca może przeprowadzić rozmowy z kandydatami z listy, a następnie nominuje dyrektora wykonawczego.

Umieszczenie kandydata na liście sporządzonej przez Komisję Europejską nie gwarantuje zatrudnienia.

Polityka równych szans

Wspólne Przedsięwzięcie ECSEL, jako organ Unii Europejskiej, stosuje politykę równych szans i przyjmuje zgłoszenia kandydatów niezależnie od płci, rasy, koloru skóry, pochodzenia etnicznego lub społecznego, cech genetycznych, języka, religii, przekonań politycznych lub wszelkich innych opinii, przynależności do mniejszości narodowej, majątku, urodzenia, niepełnosprawności, wieku lub orientacji seksualnej (zgodnie z art. 1d regulaminu pracowniczego 9 ).

Warunki zatrudnienia

Dyrektor wykonawczy zostanie mianowany przez Radę Zarządzającą i zatrudniony na wstępny okres maksymalnie trzech lat w charakterze pracownika zatrudnionego na czas określony w grupie zaszeregowania AD 14, zgodnie z art. 2 lit. a) i art. 10 warunków zatrudnienia innych pracowników Unii Europejskiej 10 .

Przed końcem tego okresu Komisja, w stosownych przypadkach wraz z państwami uczestniczącymi w ECSEL i członkami prywatnymi, przeprowadza ocenę wyników pracy dyrektora wykonawczego oraz przyszłych zadań i wyzwań Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL. Działając na wniosek Komisji uwzględniający wspomnianą wyżej ocenę, Rada Zarządzająca może jednokrotnie przedłużyć kadencję dyrektora wykonawczego na okres maksymalnie czterech lat.

Przed mianowaniem wybrany kandydat zostanie poproszony o złożenie oświadczenia przed odpowiednią komisją Parlamentu Europejskiego oraz o udzielenie odpowiedzi na jej pytania.

Informujemy kandydatów, że warunki zatrudnienia innych pracowników nakładają na wszystkich nowych pracowników wymóg pomyślnego ukończenia dziewięciomiesięcznego okresu próbnego.

Miejscem zatrudnienia jest Bruksela, gdzie mieści się siedziba Wspólnego Przedsięwzięcia.

Procedura zgłaszania kandydatur

Przed dokonaniem zgłoszenia kandydaci powinni dokładnie sprawdzić, czy spełniają wszystkie kryteria kwalifikacyjne, w szczególności kryteria dotyczące wymaganego rodzaju dyplomu oraz doświadczenia zawodowego.

Zgłoszenia należy składać przez internet za pośrednictwem strony zawierającej instrukcje dotyczące poszczególnych etapów procedury:

https://ec.europa.eu/dgs/human-resources/seniormanagementvacancies/

Kandydaci powinni zgłosić przez internet swoją kandydaturę w wyznaczonym terminie 11 . Zaleca się, by kandydaci nie zwlekali z dokonywaniem zgłoszeń do ostatnich dni, ponieważ duże obciążenie łączy internetowych lub błąd połączenia internetowego może doprowadzić do przerwania rejestracji w internecie przed jej zakończeniem, co może wiązać się z koniecznością powtórzenia całego procesu. Możliwość rejestracji zostanie zablokowana po upływie terminu zgłoszeń. Zgłoszenia nadsyłane pocztą elektroniczną po upływie terminu co do zasady nie będą przyjmowane.

Kandydaci muszą posiadać ważny adres poczty elektronicznej. Posłuży on do potwierdzenia utworzenia konta oraz powiadomienia o przebiegu procedury. Należy informować Komisję Europejską o wszelkich zmianach adresu poczty elektronicznej.

Aby zgłoszenie było ważne, kandydat musi przesłać:

1)
list motywacyjny, przedstawiający powody zgłoszenia się na to stanowisko (maks. 8 000 znaków);
2)
życiorys w formacie WORD lub PDF, w miarę możliwości w formacie Europass.

Życiorys i list motywacyjny powinny być sporządzone w miarę możliwości w języku angielskim, francuskim lub niemieckim.

Zgłoszenia niepełne zostaną odrzucone.

Po zakończeniu rejestracji kandydat otrzyma numer identyfikacyjny. Numer ten należy zachować, będzie on bowiem wykorzystywany we wszelkich kontaktach w trakcie trwania procedury selekcyjnej. Otrzymanie numeru oznacza, że rejestracja została zakończona - numer stanowi potwierdzenie, że wprowadzone przez kandydata dane zostały zarejestrowane.

Nieotrzymanie numeru oznacza, że zgłoszenie nie zostało zarejestrowane!

Należy zwrócić uwagę, że nie ma możliwości śledzenia w internecie przebiegu procesu naboru. Kandydaci otrzymają bezpośrednio informacje o wynikach procedury. Procedura rekrutacyjna, w tym korespondencja z komisjami selekcyjnymi w czasie trwania procedury rekrutacyjnej, będzie prowadzona w języku angielskim, francuskim lub niemieckim 12 .

Osoby, które z powodu niepełnosprawności nie są w stanie dokonać rejestracji internetowej, mogą przesłać swoje zgłoszenie (życiorys i list motywacyjny) w wersji papierowej listem poleconym, nie później niż w terminie zakończenia rejestracji kandydatów na adres: European Commission, Directorate-General for Human Resources and Security, Unit for Executive Staff and CCA Secretariat, COM/2015/20003, SC11 8/62, 1049 Brussels, wyraźnie zaznaczając, że dotyczy ono: naboru na stanowisko dyrektora wykonawczego Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL (Bruksela), COM/2015/20003. W takim przypadku wszelka późniejsza korespondencja pomiędzy Komisją Europejską a kandydatem odbywać się będzie drogą pocztową. Do życiorysu i listu motywacyjnego należy w takim przypadku załączyć zaświadczenie potwierdzające niepełnosprawność, wydane przez właściwy organ. Na osobnym arkuszu papieru należy także przedstawić propozycje ewentualnych udogodnień, które zdaniem kandydata mogą ułatwić mu uczestnictwo w procesie rekrutacji.

Prośby o dodatkowe informacje lub zgłoszenia ewentualnych problemów technicznych należy kierować na adres:

HR-A2-MANAGEMENT-ONLINE@ec.europa.eu

Termin rejestracji kandydatów

Termin rejestracji kandydatów upływa w dniu 24 kwietnia 2015 r. o godzinie 12.00 w południe. Rejestracja elektroniczna zostanie zakończona o godz. 12.00 w południe czasu obowiązującego w Brukseli. Zgłoszenia otrzymane po terminie zostaną odrzucone.

Ważne informacje dla kandydatów

Przypomina się kandydatom, że prace wszystkich komisji kwalifikacyjnych są poufne. Kandydaci nie mogą nawiązywać bezpośredniego bądź pośredniego kontaktu z członkami komisji kwalifikacyjnej, ani z innymi osobami, które nawiązują taki kontakt w ich imieniu.

Ochrona danych osobowych

Komisja zapewni przetwarzanie danych osobowych kandydatów zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 45/2001 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2000 r. o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez instytucje i organy wspólnotowe i o swobodnym przepływie takich danych 13 . Dotyczy to w szczególności poufności i bezpieczeństwa tych danych.

1 Rozporządzenie Rady (UE) nr 561/2014 z dnia 6 maja 2014 r. w sprawie ustanowienia Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL (Dz. U. L 169 z 7.6.2014, s. 152).
6 Kandydaci powinni w swoim życiorysie wyszczególnić przynajmniej w odniesieniu do wspomnianych 5 lat, podczas których zdobywali doświadczenie na wyższych stanowiskach kierowniczych: 1) nazwy zajmowanych stanowisk kierowniczych i pełnione funkcje; 2) liczbę pracowników znajdujących się pod ich kierownictwem w czasie zajmowania przez nich tych stanowisk; 3) wielkość budżetu, którym zarządzali; oraz 4) liczbę szczebli organizacyjnych w hierarchii powyżej i poniżej ich stanowiska oraz liczbę osób na równorzędnych stanowiskach.
11 Termin rejestracji upływa dnia 24.4.2015 r. o godz. 12:00 w południe czasu obowiązującego w Brukseli.
12 Komisja selekcyjna zadba o to, aby rodzimi użytkownicy tych języków nie odnieśli w związku z tym nienależnej korzyści.
13 Dz.U. L 8 z 12.1.2001, s. 1.

Zmiany w prawie

Ważne zmiany w zakresie ZFŚS

W piątek, 19 grudnia 2025 roku, Senat przyjął bez poprawek uchwalone na początku grudnia przez Sejm bardzo istotne zmiany w przepisach dla pracodawców obowiązanych do tworzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Odnoszą się one do tych podmiotów, w których nie działają organizacje związkowe. Ustawa trafi teraz na biurko prezydenta.

Marek Rotkiewicz 19.12.2025
Wymiar urlopu wypoczynkowego po zmianach w stażu pracy

Nowe okresy wliczane do okresu zatrudnienia mogą wpłynąć na wymiar urlopów wypoczynkowych osób, które jeszcze nie mają prawa do 26 dni urlopu rocznie. Pracownicy nie nabywają jednak prawa do rozliczenia urlopu za okres sprzed dnia objęcia pracodawcy obowiązkiem stosowania art. 302(1) Kodeksu pracy, wprowadzającego zaliczalność m.in. okresów prowadzenia działalności gospodarczej czy wykonywania zleceń do stażu pracy.

Marek Rotkiewicz 19.12.2025
To będzie rewolucja u każdego pracodawcy

Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.

Grażyna J. Leśniak 18.12.2025
Są rozporządzenia wykonawcze do KSeF

Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.

Krzysztof Koślicki 16.12.2025
Od stycznia nowe zasady prowadzenia PKPiR

Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.

Marcin Szymankiewicz 15.12.2025
Senat poprawia reformę orzecznictwa lekarskiego w ZUS

Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.

Grażyna J. Leśniak 10.12.2025
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.UE.C.2015.93A.1

Rodzaj: Ogłoszenie
Tytuł: Ogłoszenie o naborze na stanowisko dyrektora wykonawczego Wspólnego Przedsięwzięcia ECSEL, Bruksela (zatrudnienie na czas określony - grupa zaszeregowania AD 14) - COM/2015/20003.
Data aktu: 20/03/2015
Data ogłoszenia: 20/03/2015