(2005/C 9 A/02)
(Dz.U.UE C z dnia 13 stycznia 2005 r.)
Europejska Agencja Obrony zamierza zatrudnić:
– W Departamencie Obsługi Administracyjnej
1 pracownika technicznego ds. infrastruktury (nr ref. EDA/A/2004/060)
Termin składania podań: 21 stycznia 2005 r. (decyduje data stempla pocztowego).
– W Jednostce Planowania i Polityki
1 pracownika wykonawczego (nr ref. EDA/A/2005/005)
– W Departamencie Zdolności Obronnych
1 sekretarkę/pracownika biurowego (nr ref. EDA/A/2005/027)
– W Departamencie Badań i Technologii
1 sekretarkę/pracownika biurowego (nr ref. EDA/A/2005/041)
– W Departamencie Zbrojeń
1 sekretarkę/pracownika biurowego (nr ref. EDA/A/2005/050)
– W Departamencie Przemysłu i Rynku
1 sekretarkę/pracownika biurowego (nr ref. EDA/A/2005/059)
– W Departamencie Obsługi Administracyjnej
1 szefa Sekcji Technologii Informacyjnych (nr ref. EDA/A/2005/70)
1 starszego urzędnika ds. zawierania umów (nr ref. EDA/A/2005/063)
2 starszych funkcjonariuszy ds. zasobów ludzkich (nr ref. EDA/A/2005/067 i 077)
1 starszego funkcjonariusza Sekcji Bezpieczeństwa (nr ref. EDA/A/2005/068)
Termin składania podań: 21 stycznia 2005 r. (decyduje data stempla pocztowego).
EAO zamierza także zatrudnić:
– W Departamencie Zdolności Obronnych
1 specjalistę ds. projektów w zakresie rozwoju sił (nr ref. EDA/A/2005/014)
1 specjalistę ds. projektów w zakresie koordynacji planowania długoterminowego (nr ref. EDA/A/2005/015)
1 specjalistę ds. projektów w zakresie koordynowania europejskiego planu działań na rzecz zdolności obronnych (nr ref. EDA/A/2005/016)
1 specjalistę ds. projektów w zakresie systemów komunikacji i informacji (nr ref. EDA/A/2005/018)
1 menadżera ds. zdolności obronnych (ruch wojsk) (nr ref. EDA/A/2005/019)
1 menadżera ds. zdolności obronnych (zaangażowanie w działania wojskowe) (nr ref. EDA/A/2005/020)
1 specjalistę ds. projektów w zakresie precyzyjnych efektów (nr ref. EDA/A/2005/021)
1 specjalistę ds. projektów w zakresie informacji i wywiadu (nr ref. EDA/A/2005/022)
1 specjalistę ds. projektów w zakresie ochrony i przetrwania (nr ref. EDA/A/2005/024)
1 specjalistę ds. projektów w zakresie zdolności do przemieszczania sił (nr ref. EDA/A/2005/025)
1 specjalistę ds. projektów w zakresie utrzymania gotowości (nr ref. EDA/A/2005/026)
– W Departamencie Badań i Technologii
2 zastępców dyrektora ds. badań i technologii (nr ref. EDA/A/2005/031 i 032)
4 menadżerów ds. technologii (nr ref. EDA/A/2005/033, 034, 035 i 036)
– W Departamencie Zbrojeń
1 głównego urzędnika ds. polityki zbrojeniowej (nr ref. EDA/A/2004/044)
1 zastępcę dyrektora ds. współpracy w zakresie zbrojeń (nr ref. EDA/A/2004/046)
1 głównego urzędnika ds. współpracy w zakresie zbrojeń (nr ref. EDA/A/2004/047)
– W Departamencie Przemysłu i Rynku
1 zastępcę dyrektora ds. przemysłu obronnego (nr ref. EDA/A/2004/052)
1 głównego urzędnika ds. przemysłu obronnego (nr ref. EDA/A/2004/053)
1 głównego urzędnika ds. rynku obrony (nr ref. EDA/A/2004/056)
Termin składania podań: 28 stycznia 2005 r. (decyduje data stempla pocztowego).
Więcej informacji (dostępnych w języku angielskim) oraz formularze zgłoszeniowe można znaleźć na stronie internetowej Rady pod następującym adresem: http://ue.eu.int (kontakty/oferty pracy).
Wszyscy pracodawcy, także ci zatrudniający choćby jednego pracownika, będą musieli dokonać wartościowania stanowisk pracy i określić kryteria służące ustaleniu wynagrodzeń pracowników, poziomów wynagrodzeń i wzrostu wynagrodzeń. Jeszcze więcej obowiązków będą mieli średni i duzi pracodawcy, którzy będą musieli raportować lukę płacową. Zdaniem prawników, dla mikro, małych i średnich firm dostosowanie się do wymogów w zakresie wartościowania pracy czy ustalenia kryteriów poziomu i wzrostu wynagrodzeń wymagać będzie zewnętrznego wsparcia.
18.12.2025Minister finansów i gospodarki podpisał cztery rozporządzenia wykonawcze dotyczące funkcjonowania KSeF – potwierdził we wtorek resort finansów. Rozporządzenia określają m.in.: zasady korzystania z KSeF, w tym wzór zawiadomienia ZAW-FA, przypadki, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, a także zasady wystawiania faktur uproszczonych.
16.12.2025Od 1 stycznia 2026 r. zasadą będzie prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów przy użyciu programu komputerowego. Nie będzie już można dokumentować zakupów, np. środków czystości lub materiałów biurowych, za pomocą paragonów bez NIP nabywcy. Takie zmiany przewiduje nowe rozporządzenie w sprawie PKPiR.
15.12.2025Senat zgłosił w środę poprawki do reformy orzecznictwa lekarskiego w ZUS. Zaproponował, aby w sprawach szczególnie skomplikowanych możliwe było orzekanie w drugiej instancji przez grupę trzech lekarzy orzeczników. W pozostałych sprawach, zgodnie z ustawą, orzekać będzie jeden. Teraz ustawa wróci do Sejmu.
10.12.2025Mimo iż do 1 stycznia zostały trzy tygodnie, przedsiębiorcy wciąż nie mają pewności, które zmiany wejdą w życie w nowym roku. Brakuje m.in. rozporządzeń wykonawczych do KSeF i rozporządzenia w sprawie JPK VAT. Część ustaw nadal jest na etapie prac parlamentu lub czeka na podpis prezydenta. Wiadomo już jednak, że nie będzie dużej nowelizacji ustaw o PIT i CIT. W 2026 r. nadal będzie można korzystać na starych zasadach z ulgi mieszkaniowej i IP Box oraz sprzedać bez podatku poleasingowy samochód.
10.12.2025Komitet Stały Rady Ministrów wprowadził bardzo istotne zmiany do projektu ustawy przygotowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – poinformował minister Maciej Berek w czwartek wieczorem, w programie „Pytanie dnia” na antenie TVP Info. Jak poinformował, projekt nowelizacji ustawy o PIP powinien trafić do Sejmu w grudniu 2025 roku, aby prace nad nim w Parlamencie trwały w I kwartale 2026 r.
05.12.2025| Identyfikator: | Dz.U.UE.C.2005.9A.2 |
| Rodzaj: | Powiadomienie |
| Tytuł: | Ogłoszenie o wolnych stanowiskach pracy. |
| Data aktu: | 13/01/2005 |
| Data ogłoszenia: | 13/01/2005 |