Skarga wniesiona w dniu 3 czerwca 2005 r. przez Marker Völkl International GmbH przeciwko Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM)(Sprawa T-217/05)
(2005/C 205/46)
(Język, w którym została sporządzona skarga: niemiecki)
(Dz.U.UE C z dnia 20 sierpnia 2005 r.)
W dniu 3 czerwca 2005 r. do Sądu Pierwszej Instancji Wspólnot Europejskich wpłynęła skarga Marker Völkl International GmbH, z siedzibą w Baar (Szwajcaria), reprezentowanej przez adwokata J. Bauera, przeciwko Urzędowi Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego (znaki towarowe i wzory) (OHIM).
Uczestnikiem postępowania przed pierwszą Izbą Odwoławczą była również Icon Health & Fitness Italia S.P.A, z siedzibą w Perugii (Włochy).
Strona skarżąca wnosi do Sądu Pierwszej Instancji o:
1) stwierdzenie nieważności decyzji pierwszej Izby Odwoławczej Urzędu Harmonizacji w ramach Rynku Wewnętrznego z dnia 1 kwietnia 2005 r. w sprawie R 708/2004-1;
2) obciążenie strony pozwanej kosztami postępowania.
Zarzuty i główne argumenty:
Zgłaszający wspólnotowy znak towarowy: |
Skarżąca |
Zgłoszony wspólnotowy znak towarowy: |
Słowny znak towarowy "MOTION" dla towarów z klasy 25 i 28 (zgłoszenie nr 2 099 687) |
Właściciel znaku lub oznaczenia, na które powołano się w sprzeciwie: |
Icon Health & Fitness Italia S.P.A |
Znak lub oznaczenie, na które powołano się w sprzeciwie: |
Słowny znak towarowy "FIT MOTION" dla towarów z klasy 25 i 28 (wspólnotowy znak towarowy nr 2 099 87) |
Decyzja Wydziału Sprzeciwów: |
Odrzucenie zgłoszenia nr 2 099 687 |
Decyzja Izby Odwoławczej: |
Nieuwzględnienie odwołania |
Podniesione zarzuty: |
Decyzja Izby Odwoławczej narusza art. 8 ust. 1 lit. b) rozporządzenia Rady (WE) nr 40/94 z dnia 20 grudnia 1993 r. w sprawie wspólnotowego znaku towarowego, ponieważ w odniesieniu do porównywanych znaków towarowych nie istnieje prawdopodobieństwo wprowadzenia w błąd z uwagi na to, że znak, na który powołano się w sprzeciwie, pozbawiony jest charakteru odróżniającego, tudzież posiada charakter mało odróżniający, a podobieństwo porównywanych znaków towarowych jest niewielkie. |