(2019/C 259/06)(Dz.U.UE C z dnia 2 sierpnia 2019 r.)
Przywóz niektórych opon pneumatycznych, nowych lub bieżnikowanych, gumowych, w rodzaju stosowanych w autobusach lub samochodach ciężarowych, o wskaźniku nośności przekraczającym 121, pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej, jest objęty ostatecznymi cłami antydumpingowymi i wyrównawczymi nałożonymi rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2018/1579 1 ("rozporządzenie (UE) 2018/1579") oraz rozporządzeniem wykonawczym Komisji (UE) 2018/1690 2 ("rozporządzenie (UE) 2018/1690").
Sailun Jinyu Group Co. Ltd, dodatkowy kod TARIC 3 C351, przedsiębiorstwo z siedzibą w Chińskiej Republice Ludowej, którego wywóz do Unii niektórych opon pneumatycznych, nowych lub bieżnikowanych, gumowych, w rodzaju stosowanych w autobusach lub samochodach ciężarowych i o wskaźniku nośności przekraczającym 121, podlega cłu antydumpingowemu w wysokości 21,62 EUR/szt. oraz stawce cła wyrównawczego w wysokości 27,69 EUR/szt., poinformowało Komisję, że zmieniło nazwę w sposób określony poniżej.
Przedsiębiorstwo zwróciło się do Komisji o potwierdzenie, że zmiana nazwy nie wpływa na jego prawo do korzystania z kwoty cła antydumpingowego i cła wyrównawczego zastosowanego wobec tego przedsiębiorstwa pod jego poprzednią nazwą.
Komisja zbadała przedłożone informacje i stwierdziła, że zmiana nazwy nie ma wpływu na ustalenia przedstawione w rozporządzeniu Rady (UE) 2018/1579 i rozporządzeniu Rady (UE) 2018/1690.
W związku z tym w załączniku do rozporządzenia (UE) 2018/1579 oraz w załączniku I do rozporządzenia (UE) 2018/1690 odniesienie do:
Sailun Jinyu Group Co., Ltd |
C351 |
należy odczytywać jako odniesienie do:
Sailun Group Co., Ltd |
C351 |
Dodatkowy kod TARIC C351 wcześniej przypisany Sailun Jinyu Group Co., Ltd ma zastosowanie do Sailun Group Co., Ltd.
1 Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2018/1579 z dnia 18 października 2018 r. nakładające ostateczne cło antydumpingowe i stanowiące o ostatecznym pobraniu cła tymczasowego nałożonego na przywóz niektórych opon pneumatycznych, nowych lub bieżnikowanych, gumowych, w rodzaju stosowanych w autobusach lub samochodach ciężarowych, o wskaźniku nośności przekraczającym 121, pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej oraz uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2018/163 (Dz.U. L 263 z 22.10.2018, s. 3).
2 Rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2018/1690 z dnia 9 listopada 2018 r. nakładające ostateczne cła wyrównawcze na przywóz niektórych opon pneumatycznych, nowych lub bieżnikowanych, gumowych, w rodzaju stosowanych w autobusach lub samochodach ciężarowych i o wskaźniku nośności przekraczającym 121, pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej, oraz zmieniające rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2018/1579 nakładające ostateczne cło antydumpingowe i stanowiące o ostatecznym pobraniu cła tymczasowego nałożonego na przywóz niektórych opon pneumatycznych, nowych lub bieżnikowanych, gumowych, w rodzaju stosowanych w autobusach lub samochodach ciężarowych, o wskaźniku nośności przekraczającym 121, pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej oraz uchylające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2018/163 (Dz.U. L 283 z 12.11.2018, s. 1).
3 Zintegrowana taryfa Unii Europejskiej.