Obejmujący wszystkie obowiązujące teksty, w tym:Suplement nr 2 do pierwotnej wersji regulaminu - data wejścia w życie: 29 grudnia 2018 r.
SPIS TREŚCI
REGULAMIN
1. Zakres
2. Definicje
3. Wystąpienie o homologację
4. Homologacja
5. Wymogi ogólne
6. Wymogi funkcjonalne
7. Wymogi dotyczące osiągów
8. Warunki badania
9. Procedura badania
10. Zmiana typu pojazdu lub układu ESC i rozszerzenie homologacji
11. Zgodność produkcji
12. Sankcje z tytułu niezgodności produkcji
13. Ostateczne zaniechanie produkcji
14. Nazwy i adresy placówek technicznych odpowiedzialnych za przeprowadzanie badań homologacyjnych oraz nazwy i adresy organów udzielających homologacji typu
ZAŁĄCZNIKI
1. Zawiadomienie
2. Układy znaków homologacji
3. Zastosowanie symulacji stateczności dynamicznej
4. Narzędzie do symulacji stateczności dynamicznej i jego walidacja
5. Sprawozdanie z badania narzędzia do symulacji funkcji stateczności pojazdu
2 Zespół osi uznaje się za oś pojedynczą a koła bliźniacze uznaje się za jedno koło.
4 Zespół osi uznaje się za oś pojedynczą a koła bliźniacze uznaje się za jedno koło;
5 Tekst niniejszego regulaminu zakłada sterowanie układem kierowniczym pojazdu za pomocą koła kierownicy. Pojazdy z innym typem urządzenia sterującego układem kierowniczym mogą być homologowane zgodnie z niniejszym załącznikiem, jeżeli producent może wykazać placówce technicznej, że wymogi dotyczące skuteczności określone w niniejszym regulaminie mogą być spełnione przy użyciu sygnałów wejściowych układu kierowniczego równoważnych w stosunku do sygnałów określonych w pkt 7 niniejszego regulaminu.
6 Przez wartość nominalną rozumie się teoretyczną wartość docelową.
7 Ten numer podano jedynie jako przykład.