WSPÓLNY KOMITET EOG,uwzględniając Porozumienie o Europejskim Obszarze Gospodarczym, dostosowane Protokołem dostosowującym Porozumienie o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwane dalej "Porozumieniem", w szczególności jego art. 98,
a także mając na uwadze, co następuje:
(1) Załącznik II do porozumienia został zmieniony decyzją Wspólnego Komitetu EOG nr 133/2001 z dnia 9 listopada 2001 r.(1).
(2) Dyrektywę Komisji 2001/27/WE z dnia 10 kwietnia 2001 r. dostosowującą do postępu technicznego dyrektywę Rady 88/77/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do działań, jakie mają zostać podjęte przeciwko emisji zanieczyszczeń gazowych i pyłowych przez silniki wysokoprężne stosowane w pojazdach oraz emisji zanieczyszczeń gazowych z silników z wymuszonym zapłonem napędzanych gazem ziemnym lub gazem płynnym stosowanym w pojazdach(2), ze zmianami Dz.U. L 266 z 6.10.2001, str. 15, należy włączyć do Porozumienia.
(3) Dostosowania do dyrektywy Rady 88/77/EWG z dnia 3 grudnia 1987 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do działań, jakie mają być podjęte w celu zapobiegania emisji zanieczyszczeń gazowych z silników Diesla w pojazdach (Dz.U. L 36 z 9.2.1988, str. 33) zawarte w rozdziale XI załącznika I do aktu w sprawie warunków przystąpienia Republiki Austrii, Republiki Finlandii i Królestwa Szwecji i zmian w Traktatach ustanawiających Unię Europejską(3) należy włączyć do Porozumienia.
(4) Dostosowania zawarte w porozumieniu do dyrektywy 88/77/EWG muszą być zmienione po przystąpieniu Austrii, Finlandii i Szwecji do Unii Europejskiej,
STANOWI, CO NASTĘPUJE:
Sporządzono w Brukseli, dnia 19 kwietnia 2002 r.
|
W imieniu Wspólnego Komitetu EOG |
|
P. WESTERLUND |
|
Przewodniczący |
______
(1) Dz.U. L 22 z 24.1.2002, str. 20.
(2) Dz.U. L 107 z 18.4.2001, str. 10.
(3) Dz.U. C 241 z 29.8.1994, str. 21 zmienione Dz.U. L 1 z 1.1.1995, str. 1.
(*) Nie wskazano wymogów konstytucyjnych.