Jakość obsługi ważniejsza od ceny

Firmy coraz częściej stawiają na customer experience, czyli zsumowanedoświadczenia, jakie klient zyskuje zdaną firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu. Niezadowolony klient stosunkowo rzadko...

28.03.2017

Przetarg na odcinek A1 Tuszyn-Częstochowa w kwietniu

Budownictwo

Prawdopodobnie jeszcze w kwietniu zostanie ogłoszony przetarg na brakujący odcinek autostrady A1 Tuszyn-Częstochowa - poinformował wiceminister infrastruktury i budownictwa Jerzy Szmit....

28.03.2017

UE utrzymuje opór ws. autoryzacji kukurydzy GMO

Środowisko

W UE utrzymuje się silny opór wobec genetycznie modyfikowanych roślin. Przedstawiciele państw UE nie osiągnęli wymaganej większości ws. autoryzacji trzech odmian kukurydzy GMO. Zieloni i Greenpeace...

28.03.2017

Wzrasta poziom zatrudnienia

W sektorze przedsiębiorstw zatrudnienie wzrosło o 4,5 proc. w porównaniu do stycznia roku ubiegłego, poinformował GUS. Jest to najwyższy odnotowany wzrost od 2008 roku.

27.03.2017

GIODO rozpoczyna kontrole

W najbliższych miesiącach Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych skontroluje sklepy orazpodmioty lecznicze, takie jak poradnie lekarskie orazprzychodnie. Inspektorzy GIODO przyjrzą się, czy...

27.03.2017

Twoja firma na Facebooku - jak to wpływa na klientów?

Małe i średnie firmy

Social media, a w szczególności Facebook i Twitter, w bardzo dużym stopniu wpłynęły na relacje pomiędzy klientami a markami. Zmiany te nastąpiły tak szybko, że firmy działające w tradycyjny sposób...

27.03.2017

Opłaty za korzystanie ze środowiska do końca marca

Środowisko

Przedsiębiorcy korzystający ze środowiska są zobowiązani do obliczenia i uiszczenia odpowiednich opłat. Termin na ich wniesienie za rok 2016 upływa 31 marca. Od 1 stycznia obowiązują pewne wyjątki...

27.03.2017