Pięć sposobów na wzmocnienie lojalności klienta

Małe i średnie firmy

Większość działań marketingowych prowadzonych przez firmy w internecie (ale nie tylko) koncentruje się na pozyskiwaniu nowych klientów. Ale marketing nie powinien kończyć się w momencie, w którym...

21.11.2016

Przedsiębiorca może zawiesić wykonywanie działalności

Małe i średnie firmy

Przedsiębiorca niezatrudniający pracowników może zawiesić wykonywanie działalności gospodarczej na okres od 30 dni do 24 miesięcy. Prawo do zawieszenia działalności przysługuje tylko podmiotowi,...

24.10.2016

Skuteczna promocja firmy - od czego zacząć?

Małe i średnie firmy

Masz świetny produkt lub innowacyjną usługę. Jesteś przekonany, że oferta, którą przygotowałeś wraz z kreatywnym zespołem świetnych specjalistów doskonale wpisuje się w zapotrzebowanie rynku....

17.10.2016

Na prowadzenie apteki wymagane jest zezwolenie

Małe i średnie firmy

Prowadzenie apteki jest działalnością reglamentowaną, dlatego też jej prowadzenie możliwe jest dopiero po uzyskaniu zezwolenia. O wydaniu zezwolenia decyduje wojewódzki inspektor farmaceutyczny. Jak...

05.10.2016

Jak zmienić jednoosobową działalność w spółkę osobową

Małe i średnie firmy

Przedsiębiorcy często podejmują decyzję o przekształceniu działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie w spółkę osobową. Podstawową zaletą spółki jest ułatwienie prowadzenia działalności ze...

21.09.2016

Marketing zawsze na czas - real time marketing

Małe i średnie firmy

Definicji Real Time Marketingu jest wiele. W każdej jednak najważniejszym aspektem okazuje się szybkie reagowanie na rozmaite sytuacje, które mogą interesować potencjalnych odbiorców marki. Co to...

19.09.2016

Niewiele firm korzysta z usług projektantów

Małe i średnie firmy

Z badania PARP wynika, że nieco ponad połowa polskich firm korzysta z usług projektantów, ale incydentalnie. Świadomość roli profesjonalnego designu w działalności przedsiębiorstw rośnie do tego, że...

22.08.2016

Mała firma też potrzebuje wsparcia prawnego

Małe i średnie firmy

W czasach szybkiego rozwoju gospodarczego i rosnącej konkurencji pomoc prawna w przedsiębiorstwie jest niezbędna. Bez umiejętności sprawnego poruszania się w gąszczu przepisów prawnych biznes nie...

17.08.2016

Nazwa dla firmy - 5 najczęściej popełnianych błędów

Małe i średnie firmy

Wymyślić nazwę dla firmy? Może się wydawać, że nie ma nic prostszego! Dlatego za kreowanie nazw najczęściej biorą się sami założyciele firm, rezygnując z pomocy agencji namingowych. Niestety, takie...

08.08.2016

Kredyt czy leasing? - jaką formę finansowania wybrać

Małe i średnie firmy

Leasing czy kredyt? Co jest lepsze, a raczej co jest bardziej korzystne? Przed takim dylematem każdego dnia staje wielu przedsiębiorców. Jeżeli jesteś jednym z nich lub spodziewasz się, że w...

27.07.2016

Usługi turystyczne wymagają wpisu do rejestru

Małe i średnie firmy

Działalność gospodarcza w zakresie usług turystycznych jest działalnością regulowaną i wymaga uzyskania wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Zasady ubiegania się o...

06.07.2016

Gastronomia mobilna w wakacje - od czego zacząć?

Małe i średnie firmy

W ostatnim czasie dużą popularnością, szczególnie w sezonie letnim, cieszą się tzw. food trucki, czyli mobilne punkty gastronomiczne. Duża popularność wśród konsumentów pociąga za sobą zwiększone...

04.07.2016

Inbound marketing, czyli sprzedaż bez nachalności

Małe i średnie firmy

Klasyczny marketing jest stosunkowo drogi i mało skuteczny, często bowiem opiera się na kierowaniu przekazu reklamowego do przypadkowych osób. A przecież współcześnie, szczególnie wykorzystując...

20.06.2016

Content marketing dla początkujących

Małe i średnie firmy

Content marketing to obecnie pojęcie bardzo popularne, choć nie zawsze poprawnie rozumiane. Na czym tak naprawdę polega marketing treści i w jaki sposób można go wykorzystać w nowoczesnej, choć...

31.05.2016