Buduj markę dzięki zdjęciom!

Małe i średnie firmy

Czy to, jakie zdjęcia wykorzystasz na stronie internetowej firmy lub na jej profilu w mediach społecznościowych może mieć znaczenie? Tak! Bardzo często właśnie zdjęcia decydują o pierwszych...

26.06.2017

Co decyduje o atrakcyjności pracodawcy?

Małe i średnie firmy

Wynagrodzenia i świadczenia pracownicze, stabilność zatrudnienia oraz przyjazna atmosfera w miejscu pracy to najważniejsze czynniki, które zdaniem pracowników decydują o atrakcyjności pracodawcy. Na...

24.05.2017

Jak tworzyć opisy na stronę internetową Twojej firmy?

Małe i średnie firmy

Myśląc o marketingu, bardzo często koncentrujemy się na obrazach. Zapominamy przy tym, że nawet najbardziej krzykliwa pod względem graficznym strona internetowa nie przyniesie efektu marketingowego,...

23.05.2017

6 sposobów na dobry wizerunek w internecie

Małe i średnie firmy

Czy przedstawiciele firmy mogą wpływać na to, co o danej marce mówią jej klienci? Tak, chociaż nie bezpośrednio. Istnieją możliwości wywierania delikatnego wpływu na wirtualne społeczności, które...

24.04.2017

Twoja firma na Facebooku - jak to wpływa na klientów?

Małe i średnie firmy

Social media, a w szczególności Facebook i Twitter, w bardzo dużym stopniu wpłynęły na relacje pomiędzy klientami a markami. Zmiany te nastąpiły tak szybko, że firmy działające w tradycyjny sposób...

27.03.2017

Prace nad projektem zakazu handlu w niedzielę trwają

Małe i średnie firmy

Rząd zarekomendował - choć z licznymi uwagami - dalsze prace nad obywatelskim projektem dot. zakazu handlu w niedzielę. Nie określił, w ile niedziel nie będzie można handlować. Nie zgodził się...

23.03.2017

Poznaj nowe zasady wystawiania świadectwa pracy

Małe i średnie firmy

Nowe przepisy w zakresie wystawiania świadectwa pracy wynikają z pakietu ułatwień dla przedsiębiorców - 100 zmian dla firm. Na czym polegają zmiany i w jaki sposób mają pomóc pracodawcom wyjaśnia...

08.03.2017

Jak Konstytucję Biznesu oceniają eksperci?

Małe i średnie firmy

Konstytucja Biznesu to pakiet ustaw deregulacyjnych, zmieniających zasady prowadzenia działalności gospodarczej czy przepisy podatkowe dla firm - na jakie korzyści mogą liczyć przedsiębiorcy?

06.03.2017

6 zasad profesjonalnej obsługi klienta

Małe i średnie firmy

Bez względu na branżę, w jakiej działa firma, bez względu na wysokość jej obrotów czy też liczbę zatrudnionych osób, jedno zawsze pozostaje niezmienne. Każde przedsiębiorstwo świadczy swoje usługi...

20.02.2017

Mity o strategii marketingowej

Małe i średnie firmy

Niemal każdy menedżer lub przedsiębiorca zapytany o to, czy firma potrzebuje strategii marketingowej, odpowie twierdząco. Ale na pytanie, czy jego firma posiada i realizuje taką strategię, wielu z...

15.02.2017

2,8 tys. zrealizowanych planów na własną firmę

Małe i średnie firmy

Program Wsparcie w starcie bardzo szybko zyskał olbrzymią popularność. Ogromnym atutem programu są jego atrakcyjne warunki. - Cieszę się, że młodzi ludzie mają tak wiele ciekawych pomysłów na własne...

13.02.2017

Marketing i wizerunek - nieoczywiste połączenie

Małe i średnie firmy

Mówiąc o narzędziach marketingowych, zazwyczaj mamy na myśli nowoczesne techniki lub nawet oprogramowanie, które może pomóc firmie w zwiększeniu jej sprzedaży. Często jednak zapominamy o tym, że na...

06.02.2017

Zmiany w zatrudnianiu pracowników tymczasowych

Małe i średnie firmy

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez ministra rodziny, pracy ipolityki społecznej - na jakie...

25.01.2017

Zmiany w obszarze trybu zgłoszenia i pozwolenia na budowę

Małe i średnie firmy

Weszła w życie nowelizacjaustawyPrawo budowlane. Jak wynika z przyjętych założeń ma ona doprowadzić do zwiększenia swobód inwestorów, poprzez zwolnienie niektórych robót budowlanych z obowiązku...

23.01.2017