Promocja oparta na relacjach
Czy można skutecznie promować kancelarię bez posiadania nowoczesnej strony internetowej, profilu na Facebooku, zamieszczania reklamach w prasie i wysyłania newsletterów? Tak strategia marketingowa...
Czy można skutecznie promować kancelarię bez posiadania nowoczesnej strony internetowej, profilu na Facebooku, zamieszczania reklamach w prasie i wysyłania newsletterów? Tak strategia marketingowa...
Pozyskanie nowych zleceń nie jest możliwe bez nawiązywania kontaktów z ludźmi. Czekając, aż klient sam zapuka do drzwi biura mamy marne szanse na rozwinięcie biznesu. Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce...
Pewien przedsiębiorca zwrócił się o pomoc do kancelarii podatkowej w bardzo trudnej i - już podbramkowej - sprawie. I chociaż doradcy nie udało się całkowicie wydobyć klienta z tarapatów, w które...
Obrót podatkowy wobec stale poszerzającej się regulacji prawnej oraz kontekstu międzynarodowego wymaga profesjonalnej obsługi. Zapewnić ją mogą jedynie gruntownie przygotowani do tej roli radcowie...
Jednym z działań public relations są kontakty z mediami. Nawet najmniejsza kancelaria podatkowa może zaistnieć w mediach jako ekspert od podatków, zwiększając swoją rozpoznawalność i budując markę.
Kancelaria podatkowa, która zamierza w świadomy i zaplanowany sposób prowadzić działania komunikacyjne oraz promować swoją działalność, powinna najpierw zdefiniować zespół cech, które odróżnią ją od...
W Polsce nie istnieje system podatkowy. Mamy tylko zbiór przypadkowych, często zmienianych ustaw, których nie można określić tym mianem. W trosce o finanse państwa i dla dobra podatników trzeba...
Kiedy w piśmie do klienta zwrócimy się do Pana Jana Nowak lub prześlemy rachunek za miesiąc kwiecień, pewnie nie każdy adresat zwróci uwagę na błędy w tych sformułowaniach. Osoby wrażliwe na poprawną...
Confédération Fiscale Européenne (CFE), organizacja zrzeszająca doradców podatkowych z 21 państw Europejskich, w tym z Polski, ogłosiła zasady sprawiedliwego opodatkowania uwzględniające równowagę...
Przedstawienie najbardziej doniosłych orzeczeń krajowych sądów administracyjnych i Trybunału Sprawiedliwości UE z zakresu VAT oraz podatków dochodowych wraz z ich konsekwencjami dla interpretacji...
W naszym kraju codziennie powstaje ok. 1000 nowych firm. Z badań prowadzonych wśród małych i średnich podmiotów wynika, że przedsiębiorcy niechętnie i bardzo rzadko rezygnują z dotychczasowego biura...
Utworzenie wokół siebie i swojej kancelarii sieci kontaktów to cenne wsparcie dla klientów. Pod egidą kancelarii podatkowych mogą powstawać wartościowe alianse biznesowe.
Zasady Etyki Doradcy Podatkowego zawierają zapisy dotyczące posługiwania się tytułem zawodowym podczas wystąpień publicznych, artykułów prasowych i reklamie adresowanej do potencjalnych klientów.
Budowanie wizerunku to świadome, planowane i ciągłe komunikowanie się z otoczeniem. Odbywa się ono za pomocą różnych kanałów wiele z nich może być wykorzystanych także w małej firmie.
W natłoku codziennej pracy kwestie promocji często schodzą na dalszy plan. I choć większość właścicieli małych i średnich kancelarii deklaruje, że działania marketingowe to niezbędny warunek rozwoju...
Wiceprezes jednej z czołowych amerykańskich agencji PR trafnie wskazał, dlaczego kontakt bezpośredni jest zawsze skuteczniejszy niż rozmowa przez telefon czy wysłanie wiadomości e-mail. Tylko przy...
Wartość zlepka kilku liter lub znak graficzny mogą stanowić nawet 70% wartości niektórych firm. Wystarczy rzut oka i już wiemy, z kim mamy do czynienia i jakiej wartości możemy się spodziewać. Mowa o...
Braków lub błędów w zarządzaniu kancelarią podatkową nie uda się naprawić za pomocą działań public relations. Warunkiem ich skuteczności jest zbudowanie mocnego fundamentu w postaci dobrze...
Rosnąca konkurencja na rynku usług księgowych spowodowana między innymi zmianami deregulacyjnymi sprawiła, że wysoka jakość usług, wiedza i doświadczenie to za mało. Coraz większego znaczenia...
Ruszyła kampania promocyjna Naczelnej Rady Adwokackiej pod hasłem Zapytaj adwokata. Została uruchomiona specjalna strona internetowa, komunikaty będą widoczne na billboardach i citylightach, a także...