Promocja oparta na relacjach

Doradca podatkowy

Czy można skutecznie promować kancelarię bez posiadania nowoczesnej strony internetowej, profilu na Facebooku, zamieszczania reklamach w prasie i wysyłania newsletterów? Tak strategia marketingowa...

02.06.2016

Sposoby na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem

Doradca podatkowy

Pozyskanie nowych zleceń nie jest możliwe bez nawiązywania kontaktów z ludźmi. Czekając, aż klient sam zapuka do drzwi biura mamy marne szanse na rozwinięcie biznesu. Trzeba wziąć sprawy w swoje ręce...

27.05.2016

Rekomendacje – jeszcze raz o znaczeniu obsługi

Doradca podatkowy

Pewien przedsiębiorca zwrócił się o pomoc do kancelarii podatkowej w bardzo trudnej i - już podbramkowej - sprawie. I chociaż doradcy nie udało się całkowicie wydobyć klienta z tarapatów, w które...

27.05.2016

Tożsamość firmy – u źródła komunikacji

Doradca podatkowy

Kancelaria podatkowa, która zamierza w świadomy i zaplanowany sposób prowadzić działania komunikacyjne oraz promować swoją działalność, powinna najpierw zdefiniować zespół cech, które odróżnią ją od...

19.05.2016

To, jak piszemy też wpływa na nasz wizerunek

Doradca podatkowy

Kiedy w piśmie do klienta zwrócimy się do Pana Jana Nowak lub prześlemy rachunek za miesiąc kwiecień, pewnie nie każdy adresat zwróci uwagę na błędy w tych sformułowaniach. Osoby wrażliwe na poprawną...

11.05.2016

CFE zaprezentowała model Karty Podatnika

Doradca podatkowy

Confédération Fiscale Européenne (CFE), organizacja zrzeszająca doradców podatkowych z 21 państw Europejskich, w tym z Polski, ogłosiła zasady sprawiedliwego opodatkowania uwzględniające równowagę...

11.05.2016

Oferta dla nowych firm – dlaczego warto

Doradca podatkowy

W naszym kraju codziennie powstaje ok. 1000 nowych firm. Z badań prowadzonych wśród małych i średnich podmiotów wynika, że przedsiębiorcy niechętnie i bardzo rzadko rezygnują z dotychczasowego biura...

05.05.2016

Wspieraj swoich klientów

Doradca podatkowy

Utworzenie wokół siebie i swojej kancelarii sieci kontaktów to cenne wsparcie dla klientów. Pod egidą kancelarii podatkowych mogą powstawać wartościowe alianse biznesowe.

05.05.2016

Instrumenty PR-owe w małej firmie

Doradca podatkowy

Budowanie wizerunku to świadome, planowane i ciągłe komunikowanie się z otoczeniem. Odbywa się ono za pomocą różnych kanałów wiele z nich może być wykorzystanych także w małej firmie.

28.04.2016

Budowanie marki małej kancelarii podatkowej

Doradca podatkowy

W natłoku codziennej pracy kwestie promocji często schodzą na dalszy plan. I choć większość właścicieli małych i średnich kancelarii deklaruje, że działania marketingowe to niezbędny warunek rozwoju...

21.04.2016

Dlaczego warto budować markę?

Doradca podatkowy

Wartość zlepka kilku liter lub znak graficzny mogą stanowić nawet 70% wartości niektórych firm. Wystarczy rzut oka i już wiemy, z kim mamy do czynienia i jakiej wartości możemy się spodziewać. Mowa o...

13.04.2016

Najpierw porządki, potem promocja

Doradca podatkowy

Braków lub błędów w zarządzaniu kancelarią podatkową nie uda się naprawić za pomocą działań public relations. Warunkiem ich skuteczności jest zbudowanie mocnego fundamentu w postaci dobrze...

13.04.2016

Co się liczy na zatłoczonym rynku?

Doradca podatkowy

Rosnąca konkurencja na rynku usług księgowych spowodowana między innymi zmianami deregulacyjnymi sprawiła, że wysoka jakość usług, wiedza i doświadczenie to za mało. Coraz większego znaczenia...

06.04.2016

Zapytaj adwokata m.in. o podatki

Doradca podatkowy

Ruszyła kampania promocyjna Naczelnej Rady Adwokackiej pod hasłem Zapytaj adwokata. Została uruchomiona specjalna strona internetowa, komunikaty będą widoczne na billboardach i citylightach, a także...

06.04.2016
 
ukraine Переклади на українську
poland Przetłumacz na polski