Konkurencja cenowa i pozacenowa w kancelarii doradcy

Doradca podatkowy

Każdy właściciel kancelarii podatkowej z pewnością zetknął się z przykładem konkurencji cenowej, która nie zawsze jest uczciwa i negatywnie wpływa na rynek. Profesjonalna kancelaria powinna postawić...

05.11.2015

Identyfikacja wizualna - kiedy warto wprowadzić zmiany?

Doradca podatkowy

Ciągłość i tradycja czy podążanie za trendami? Każda firma istniejąca na rynku od dłuższego czasu, na pewnym etapie rozwoju staje przed pytaniem, czy przypadkiem nie nadszedł już czas na zmiany w...

29.10.2015

Zanim zaczniesz się promować, określ cel

Doradca podatkowy

Zupełnie inaczej będzie realizowana promocja kancelarii, która rozpoczyna działalność, od tej, która działa rynku od wielu lat. Jeszcze z innych instrumentów skorzysta firma, która zamierza otworzyć...

22.10.2015

Instrumenty promocji kancelarii podatkowych

Doradca podatkowy

W zależności od celu, przedmiotu i sposobu oddziaływania na potencjalnego klienta możemy korzystać z różnych narzędzi promocji. Promocję stosuje się po to, by poinformować otoczenie o kancelarii i...

15.10.2015

Trzy obszary, w które warto zainwestować

Doradca podatkowy

Tzw. miękkie kompetencje są równie ważne jak wiedza merytoryczna potrzebna do świadczenia usług. Zarówno pozyskanie nowych klientów jak i harmonijna współpraca już po podpisaniu umowy nie jest...

08.10.2015

Będzie konkurencja dla doradców podatkowych

Doradca podatkowy

Radcy prawni i adwokaci będą mogli być pełnomocnikami tymczasowymi w postępowaniu podatkowym - przewiduje jedna z senackich poprawek do nowelizacji Ordynacji podatkowej przyjęta w czwartek przez...

11.09.2015

O czym piszą doradcy podatkowi na Facebooku

Doradca podatkowy

Chociaż wielu ekspertów od mediów społecznościowych przepowiada utratę mocnej pozycji Facebooka, to nadal pozostaje on drugim po YouTube najpopularniejszym medium w internecie. Poza prywatnymi...

10.09.2015

Trzy kierunki budowania marki

Doradca podatkowy

Działania marketingowe kancelarii podatkowej, które służą budowaniu silnej, czyli rozpoznawalnej i pozytywnie kojarzonej marki powinny byś adresowane do trzech głównych grup: klientów, pracowników i...

03.09.2015
 
ukraine Переклади на українську
poland Przetłumacz na polski