Jak przygotować strategię dla małej firmy?

Małe i średnie firmy

Temat tworzenia strategii marketingowej, może wydawać się procesem niezwykle skomplikowanym. Jeśli chcemy stworzyć strategię dla małej firmy, nie musimy trzymać się zaleceń odpowiednich dla...

28.12.2016

Pięć sposobów na wzmocnienie lojalności klienta

Małe i średnie firmy

Większość działań marketingowych prowadzonych przez firmy w internecie (ale nie tylko) koncentruje się na pozyskiwaniu nowych klientów. Ale marketing nie powinien kończyć się w momencie, w którym...

21.11.2016

Przedsiębiorca może zawiesić wykonywanie działalności

Małe i średnie firmy

Przedsiębiorca niezatrudniający pracowników może zawiesić wykonywanie działalności gospodarczej na okres od 30 dni do 24 miesięcy. Prawo do zawieszenia działalności przysługuje tylko podmiotowi,...

24.10.2016

Skuteczna promocja firmy - od czego zacząć?

Małe i średnie firmy

Masz świetny produkt lub innowacyjną usługę. Jesteś przekonany, że oferta, którą przygotowałeś wraz z kreatywnym zespołem świetnych specjalistów doskonale wpisuje się w zapotrzebowanie rynku....

17.10.2016

Na prowadzenie apteki wymagane jest zezwolenie

Małe i średnie firmy

Prowadzenie apteki jest działalnością reglamentowaną, dlatego też jej prowadzenie możliwe jest dopiero po uzyskaniu zezwolenia. O wydaniu zezwolenia decyduje wojewódzki inspektor farmaceutyczny. Jak...

05.10.2016

Jak zmienić jednoosobową działalność w spółkę osobową

Małe i średnie firmy

Przedsiębiorcy często podejmują decyzję o przekształceniu działalności gospodarczej prowadzonej indywidualnie w spółkę osobową. Podstawową zaletą spółki jest ułatwienie prowadzenia działalności ze...

21.09.2016

Marketing zawsze na czas - real time marketing

Małe i średnie firmy

Definicji Real Time Marketingu jest wiele. W każdej jednak najważniejszym aspektem okazuje się szybkie reagowanie na rozmaite sytuacje, które mogą interesować potencjalnych odbiorców marki. Co to...

19.09.2016

Niewiele firm korzysta z usług projektantów

Małe i średnie firmy

Z badania PARP wynika, że nieco ponad połowa polskich firm korzysta z usług projektantów, ale incydentalnie. Świadomość roli profesjonalnego designu w działalności przedsiębiorstw rośnie do tego, że...

22.08.2016

Mała firma też potrzebuje wsparcia prawnego

Małe i średnie firmy

W czasach szybkiego rozwoju gospodarczego i rosnącej konkurencji pomoc prawna w przedsiębiorstwie jest niezbędna. Bez umiejętności sprawnego poruszania się w gąszczu przepisów prawnych biznes nie...

17.08.2016

Nazwa dla firmy - 5 najczęściej popełnianych błędów

Małe i średnie firmy

Wymyślić nazwę dla firmy? Może się wydawać, że nie ma nic prostszego! Dlatego za kreowanie nazw najczęściej biorą się sami założyciele firm, rezygnując z pomocy agencji namingowych. Niestety, takie...

08.08.2016

Kredyt czy leasing? - jaką formę finansowania wybrać

Małe i średnie firmy

Leasing czy kredyt? Co jest lepsze, a raczej co jest bardziej korzystne? Przed takim dylematem każdego dnia staje wielu przedsiębiorców. Jeżeli jesteś jednym z nich lub spodziewasz się, że w...

27.07.2016

Usługi turystyczne wymagają wpisu do rejestru

Małe i średnie firmy

Działalność gospodarcza w zakresie usług turystycznych jest działalnością regulowaną i wymaga uzyskania wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Zasady ubiegania się o...

06.07.2016

Gastronomia mobilna w wakacje - od czego zacząć?

Małe i średnie firmy

W ostatnim czasie dużą popularnością, szczególnie w sezonie letnim, cieszą się tzw. food trucki, czyli mobilne punkty gastronomiczne. Duża popularność wśród konsumentów pociąga za sobą zwiększone...

04.07.2016

Inbound marketing, czyli sprzedaż bez nachalności

Małe i średnie firmy

Klasyczny marketing jest stosunkowo drogi i mało skuteczny, często bowiem opiera się na kierowaniu przekazu reklamowego do przypadkowych osób. A przecież współcześnie, szczególnie wykorzystując...

20.06.2016