Każdy prawnik promuje swoją kancelarię

Rynek

Dobrze zaplanowana i konsekwentnie realizowana komunikacja marketingowa wyróżni nas na rynku, przyciągnie właściwy profil pracowników i docelowo stworzy relację z obecnymi oraz potencjalnymi...

08.05.2010

Każdy prawnik promuje swoją kancelarię

Rynek

Dobrze zaplanowana i konsekwentnie realizowana komunikacja marketingowa wyróżni nas na rynku, przyciągnie właściwy profil pracowników i docelowo stworzy relację z obecnymi oraz potencjalnymi...

08.05.2010

Internetowa rewolucja wzmacnia małe firmy

Rynek

Cztery na pięć polskich firm korzysta z internetu, ale tylko połowa ma własną stronę internetową. Małe i średnie firmy podchodzą do internetu z dużą rezerwą i zupełnie niezrozumiałą ostrożnością....

06.05.2010

Internetowa rewolucja wzmacnia małe firmy

Rynek

Cztery na pięć polskich firm korzysta z internetu, ale tylko połowa ma własną stronę internetową. Małe i średnie firmy podchodzą do internetu z dużą rezerwą i zupełnie niezrozumiałą ostrożnością....

06.05.2010

Kancelarie uczą się aktywnego wsparcia sprzedaży

Rynek

Doświadczenie pracy w korporacjach z Wielkiej czwórki oraz kancelariach prawnych pokazuje, że te ostatnie nie wykorzystują jeszcze w dostateczny sposób funkcji wsparcia sprzedaży czyli marketingu i...

04.05.2010

Kancelarie uczą się aktywnego wsparcia sprzedaży

Rynek

Doświadczenie pracy w korporacjach z Wielkiej czwórki oraz kancelariach prawnych pokazuje, że te ostatnie nie wykorzystują jeszcze w dostateczny sposób funkcji wsparcia sprzedaży czyli marketingu i...

04.05.2010

Rynek potrzebuje bardziej elastycznych usług prawnych

Rynek

W trakcie zorganizowanej przez Wolters Kluwer Polska i redakcję "Kancelarii" 27 kwietnia br. debaty, ciążącej siłą rzeczy wobec najbliższych praktyce kwestii (czyli ustalania zasad rozliczeń z...

01.05.2010

Rynek potrzebuje bardziej elastycznych usług prawnych

Rynek

W trakcie zorganizowanej przez Wolters Kluwer Polska i redakcję "Kancelarii" 27 kwietnia br. debaty, ciążącej siłą rzeczy wobec najbliższych praktyce kwestii (czyli ustalania zasad rozliczeń z...

01.05.2010

Prawnik między strategią i bieżącą obsługą

Rynek

Prawnik firmowy czy zewnętrzna kancelaria? Czy można zorganizować własny zespół prawny tak aby mógł on samodzielnie obsłużyć całą działalność firmy? Gdy jeśli już firma posiadająca własnych prawników...

29.04.2010

Prawnik między strategią i bieżącą obsługą

Rynek

Prawnik firmowy czy zewnętrzna kancelaria? Czy można zorganizować własny zespół prawny tak aby mógł on samodzielnie obsłużyć całą działalność firmy? Gdy jeśli już firma posiadająca własnych prawników...

29.04.2010

LEX Omega można kupić z wolnej ręki

Rynek

Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamawiany produkt może być zaoferowany tylko przez jednego wykonawcę, który posiada wyłączne prawa autorskie do tego przedmiotu. Tylko ten...

28.04.2010

LEX Omega można kupić z wolnej ręki

Rynek

Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamawiany produkt może być zaoferowany tylko przez jednego wykonawcę, który posiada wyłączne prawa autorskie do tego przedmiotu. Tylko ten...

28.04.2010

Konkurs na dobre praktyki CSR

Rynek

Naszym zdaniem czołówka polskiego biznesu doskonale rozumie, że polityka społecznej odpowiedzialności musi mieć wymiar strategiczny, bo inaczej nie przynosi spodziewanych efektów. Oznacza to, że...

23.04.2010

Konkurs na dobre praktyki CSR

Rynek

Naszym zdaniem czołówka polskiego biznesu doskonale rozumie, że polityka społecznej odpowiedzialności musi mieć wymiar strategiczny, bo inaczej nie przynosi spodziewanych efektów. Oznacza to, że...

23.04.2010

Technologie wspomagają zarządzanie firmą prawniczą

Rynek

Nawet 800 godzin rocznie poświęcają na bieżące administrowanie kancelarią partnerzy w średnich i dużych polskich firmach prawniczych. Według analizy Wolters Kluwer Polska prawnicy tracą w ten sposób...

20.04.2010

Technologie wspomagają zarządzanie firmą prawniczą

Rynek

Nawet 800 godzin rocznie poświęcają na bieżące administrowanie kancelarią partnerzy w średnich i dużych polskich firmach prawniczych. Według analizy Wolters Kluwer Polska prawnicy tracą w ten sposób...

20.04.2010

Biznes trzeba prowadzić mimo różnic kulturowych

Rynek

Przedstawiciele zachodniego świata biznesu interesują się krajami azjatyckimi już od wielu lat. Fenomen "azjatyckich tygrysów" sprawił, że pojawiła się potrzeba poznania różnic kulturowych oraz ich...

18.04.2010

Biznes trzeba prowadzić mimo różnic kulturowych

Rynek

Przedstawiciele zachodniego świata biznesu interesują się krajami azjatyckimi już od wielu lat. Fenomen "azjatyckich tygrysów" sprawił, że pojawiła się potrzeba poznania różnic kulturowych oraz ich...

18.04.2010