Certyfikat księgowego ma znaczenie dla klienta

Doradca podatkowy

Od 10 sierpnia 2014 r., w wyniku wejścia w życie tzw. ustawy deregulacyjnej do wykonywania usług księgowych nie jest już potrzebny certyfikat Ministerstwa Finansów. Aby jednak zwiększyć w oczach...

01.07.2015

Marketing w doradztwie podatkowym – skąd te opory?

Doradca podatkowy

Korzystanie z instrumentów marketingowych w usługach profesjonalnych wydaje się niezbędne do tego, by z powodzeniem funkcjonować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Nadal jednak da się...

25.06.2015

Doradca podatkowy jako pełnomocnik z urzędu

Doradca podatkowy

Prawo pomocy przewidziane w ustawie Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi obejmuje ustanowienie doradcy podatkowego do występowania w charakterze pełnomocnika z urzędu. Wykonywanie...

25.06.2015

Doradcy podatkowi i biegli rewidenci łączą siły

Doradca podatkowy

Samorządy biegłych rewidentów i doradców podatkowych podpisały porozumienie o współpracy. Jak informuje Krajowa Izba Doradców Podatkowych, wymiana wiedzy i doświadczeń pozwoli obu branżom podnieść...

22.06.2015

Dobry rok dla rynku doradztwa podatkowego

Doradca podatkowy

Eksperci podatkowi mają więcej pracy. To efekt m.in. ożywienia gospodarczego i aktywności fiskusa - tak wynika z dziewiątej już edycji rankingu kancelarii Rzeczpospolitej.

19.06.2015

Doradca podatkowy też może skorzystać ze zwolnienia z VAT

Doradca podatkowy

Ze zwolnienia z VAT będzie mógł korzystać również doradca podatkowy, który będzie świadczył wyłącznie usługi prowadzenia ksiąg rachunkowych, ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych...

22.05.2015

Zaangażowanie społeczne jako czynnik wizerunku

Doradca podatkowy

Działalność pro publico bono, sponsoring czy mecenat nie są wymieniane jako instrumenty public relations. Można je określić jako działania wspierające, uzupełniające w stosunku do PR-u, ponieważ z...

20.05.2015

Strategia promocji w trzech krokach

Doradca podatkowy

Właściwie sformułowany cel i wyznaczona na trzech poziomach strategia działania pozwolą zrealizować zamierzenia w zakresie promocji. Wielu przedsiębiorców jako główny cel promocji przyjmuje...

14.05.2015

Blog - skuteczna alternatywa dla kontaktów bezpośrednich

Doradca podatkowy

Jak wynika z badań, najbardziej efektywnymi technikami komunikowania się są kontakty bezpośrednie: rozmowa twarzą w twarz, spotkania, wypowiedzi skierowane bezpośrednio do adresatów przekazu. Blog (a...

13.05.2015