Będzie konkurencja dla doradców podatkowych

Doradca podatkowy

Radcy prawni i adwokaci będą mogli być pełnomocnikami tymczasowymi w postępowaniu podatkowym - przewiduje jedna z senackich poprawek do nowelizacji Ordynacji podatkowej przyjęta w czwartek przez...

11.09.2015

O czym piszą doradcy podatkowi na Facebooku

Doradca podatkowy

Chociaż wielu ekspertów od mediów społecznościowych przepowiada utratę mocnej pozycji Facebooka, to nadal pozostaje on drugim po YouTube najpopularniejszym medium w internecie. Poza prywatnymi...

10.09.2015

Trzy kierunki budowania marki

Doradca podatkowy

Działania marketingowe kancelarii podatkowej, które służą budowaniu silnej, czyli rozpoznawalnej i pozytywnie kojarzonej marki powinny byś adresowane do trzech głównych grup: klientów, pracowników i...

03.09.2015

Jak pokazać klientowi niewidzialną usługę

Doradca podatkowy

Dokonując zakupu specjalistycznej usługi klient staje wobec problemu oceny jej jakości. Nie mając specjalistycznej wiedzy nie wie, czy może oczekiwać więcej, czy usługa świadczona jest na najwyższym...

28.08.2015

Etyka zawodowa działalności w internecie

Doradca podatkowy

Choć Zasady Etyki Zawodowej Doradców podatkowych nie odnoszą się wprost do prowadzenia czynności zawodowych za pośrednictwem internetu, to wiele zapisów można w takich przypadkach zastosować,...

19.08.2015

Adam Jerzykowski - doradca podatkowy z pasją

Doradca podatkowy

Adam Jerzykowski, prawnik, już na trzecim roku studiów wiedział, że chce związać swoją przyszłość zawodową z doradztwem podatkowym. Nie wiedział jednak, że pracę zawodową łączyć będzie z...

18.08.2015

Jak być przekonywającym w komunikacji z klientem

Doradca podatkowy

Trzy najważniejsze wskazówki dotyczące komunikacji marketingowej to: zwracać się do odbiorcy w zrozumiały i dopasowany do jego specyfiki sposób, posługiwać się zwięzłym i rzeczowym językiem i...

12.08.2015

Trawnik, beczka i konewka - czyli o grupie docelowej

Doradca podatkowy

Pojęcie grupy docelowej jest kluczowe zarówno przy opracowywaniu strategii biznesowej, jak i promocyjnej. Komunikat skierowany to wszystkich działa tak samo, jakby w ogóle nie był nadawany.

05.08.2015