Reklama porównawcza produktów leczniczych
Komentarz dotyczy podstawowych kwestii związanych z prowadzeniem reklamy porównawczej produktów leczniczych. W opracowaniu wskazano regulacje prawne zagadnienia oraz opisano reklamy porównawcze leków...
Komentarz dotyczy podstawowych kwestii związanych z prowadzeniem reklamy porównawczej produktów leczniczych. W opracowaniu wskazano regulacje prawne zagadnienia oraz opisano reklamy porównawcze leków...
Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska nawiązało stałą współpracę z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na obszarach marketingowym, wydawniczym i szkoleniowym. Na podstawie umowy Wydawnictwo...
Komentarz omawia biuletyn wewnętrzny jako podstawowe narzędzie komunikacji wewnętrznej szpitala. W opracowaniu przedstawiono wskazówki dotyczące redagowania periodyku, cykl redakcyjny biuletynu oraz...
Komentarz omawia problem rażąco niskiej ceny w zamówieniach publicznych ochrony zdrowia. W opracowaniu scharakteryzowano zagadnienie rażąco niskiej ceny w praktyce przetargów szpitalnych oraz wyjątek...
Komentarz omawia spółkę partnerską jako organ tworzący niepubliczny zakład opieki zdrowotnej. W artykule scharakteryzowano cechy spółki partnerskiej uzasadniające zakładanie jej przez osoby...
Komentarz omawia pobieranie opłat od pacjenta przez zakład opieki zdrowotnej utworzony przez podmiot publiczny. W opracowaniu przedstawiono zagadnienie odpłatności za świadczenia w zakładach opieki...