System czasu pracy nie musi wynikać z umowy
W umowie o pracę nie ma obowiązku określania systemu czasu pracy w jakim pracownik jest zatrudniony, tłumaczy Joanna Kaleta,ekspertKompasu Księgowo-Kadrowego. Wystarczy, aby pracodawca wskazał wymiar etatu na jaki pracownik został zatrudniony. Taka informacja, jako dodatkowa, może jednak w umowie o pracę się znaleźć.
W systemie LEX znajdziesz zagadnienie powiązane z tym artykułem:
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
To zagadnienie zawiera:
{"dataValues":[1031,122,71,7,7],"dataValuesNormalized":[17,2,2,1,1],"labels":["Pytania i odpowiedzi","Komentarze i publikacje","Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Akty prawne","Procedury"],"colors":["#940C72","#007AC3","#EA8F00","#85BC20","#E5202E"],"maxValue":1238,"maxValueNormalized":20}
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX