Komunikacja graficzna kancelarii

Doradca podatkowy

Ważnym elementem promocji kancelarii podatkowej jest dobrze zaplanowany i konsekwentnie stosowany system identyfikacji wizualnej.

10.05.2013

Ostatnie dni promocji!

Doradca podatkowy

Z okazji dnia Doradcy Podatkowego przygotowaliśmy specjalną ofertę na książki podatkowe.

09.05.2013

Ulga na złe długi

Doradca podatkowy

Długo oczekiwana przez podatników i w końcu wprowadzona w 2005 r. do podatku od towarów i usług tzw. ulga na złe długi nie spełniła pokładanych w niej nadziei. Niezwykle restrykcyjnie określone przez...

30.04.2013

Jak to jest być klientem kancelarii podatkowej?

Doradca podatkowy

Dla większości klientów konieczność skorzystania z porad eksperta jest niezbyt przyjemnym doświadczeniem i nie ma to nic wspólnego z osobą samego eksperta i tym, czy odwiedzamy warsztat samochodowy...

29.04.2013

Różnice kursowe

Doradca podatkowy

Zagadnienia związane z rozliczaniem różnic kursowych na gruncie ustaw o podatku dochodowym, zarówno od osób fizycznych, jak i osób prawnych, zawsze powodowały niemałe trudności.

19.04.2013

Dlaczego warto stosować marketing do obecnych klientów?

Doradca podatkowy

Wiele kancelarii koncentruje się głównie na pozyskiwaniu nowych klientów. Mimo, że większość doradców wie, że pozyskanie nowych zleceń jest kilkakrotnie droższe niż utrzymanie dotychczasowych, a...

15.04.2013

Kancelaria DLA Piper po raz drugi organizuje Open Day

Doradca podatkowy

Kancelaria DLA Piper 23 kwietnia po raz kolejny otworzy swoje drzwi przed studentami i absolwentami. Celem projektu Open Day jest przedstawienie przyszłym pracownikom i współpracownikom oferty...

11.04.2013

Akcentuj mocne strony

Doradca podatkowy

W komunikacji zewnętrznej mającej na celu promocję kancelarii podatkowej warto podkreślać wszelkie możliwe mocne punkty i elementy dające przewagę nad konkurencją. Oczywiście, wszystko to w zgodzie z...

05.04.2013

Na sukces składa się usługa i obsługa

Doradca podatkowy

Korzystając z usług profesjonalnych klient jest w pewnym sensie zdany na usługodawcę, jeśli chodzi uzyskanie informacji na temat stanu sprawy, z którą się do niego zwraca. Udając się lekarza po...

29.03.2013