Do współpracy z GIS zostało oddelegowanych 20 konsultantów Poczty Polskiej - dołączyli do zespołu, który udziela odpowiedzi na pytania dotyczące spraw związanych z koronawirusem.

Pracownicy poczty wspierają infolinię GIS i szpitale

Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej, mówi, że Poczta Polska usługowo wspiera instytucje państwowe w różnych obszarach ich funkcjonowania. - Nasi pracownicy wspierają infolinię GIS, zapewniamy też usługi wsparcia logistycznego dostarczając specjalistyczny sprzęt do szpitali, zajmując się magazynowaniem i konfekcjonowaniem środków ochrony osobistej – podkreśla.

W ostatnich tygodniach Poczta Polska dostarczała także specjalistyczny sprzęt, czyli m.in. respiratory i kardiomonitory do ponad 360 szpitali na terenie całego kraju. Pocztowcy zaangażowali się także w budowę szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym w Warszawie. Samochody Poczty Polskiej odebrały ze składnic Rezerw Materiałowych w Wąwale oraz Szepietowie 120 palet z łóżkami potrzebnymi do zorganizowania tymczasowego szpitala. 

Czytaj też: Poczta: Więcej płatności bezgotówkowych w czasie pandemii>>

Poczta Polska posiada własne, profesjonalne centrum kontaktu, które m.in. przez  infolinię na co dzień udziela wsparcia klientom Spółki, a także obsługuje swoich pracowników. Już wiosną tego roku pocztowcy z Contact Center wspierali odpłatnie infolinię NFZ.

Od połowy marca br. Poczta Polska włącza się w akcje specjalne organizowane wspólnie z Ministerstwem Zdrowia. Do tej pory Spółka dostarczała m.in.  środki ochrony osobistej do Szpitali, POZ-ów, Straży Granicznej, aptek, ośrodków wychowawczych.