W styczniu br. do grona Wspólników dołączyła adwokat Karina Banaszczyk, uznana ekspertka z zakresu prawa nowych technologii, własności intelektualnej, e-commerce oraz ochrony praw konsumenta. Najbardziej widocznym efektem ostatnich zmian jest jednak nowy znak graficzny Kancelarii.

Czytaj:  Jak nie pandemia, to klienci wymuszą zmiany w kancelariach >>

Trzy wartości

Jak informuje kancelaria aktualne logo wskazuje na trzy najważniejsze wartości, wspólnie zdefiniowane i zgodnie przyjęte przez zespół. Ich pierwsze litery nawiązują do nazwy Kancelarii:

  • M jak Merytoryczność - eksperckość, doświadczenie i praktyka w jednym;
  • K jak Konsekwencja w dynamicznym działaniu oraz rozwoju Zespołu i wspieraniu Klientów;
  • Z jak Zespół - grupa ekspertów świadczących kompleksowo usługi prawne, wspierających  siebie nawzajem oraz Klientów.

– Wszystkie zmiany, o których dziś informujemy, to rezultat wielomiesięcznej pracy nad fundamentami naszej organizacji – mówi Katarzyna Kosicka-Polak, Wspólnik Zarządzający MKZ Partnerzy. – Naszym celem była wielopoziomowa modyfikacja dotychczasowego sposobu funkcjonowania. Dzisiejsza rzeczywistość jest tak dynamiczna, że nie można stać w miejscu - mówi.

Optymalizując obsługę prawną często rezygnują z działów prawnych, lub współpracy z wieloma podmiotami na rzecz jednego. Dla naszych Klientów jesteśmy nie tylko  prawnikami, ale dostarczamy rozwiązania eksperckie z wielu dziedzin - zaznacza.

Ważny klient

Zrezygnowaliśmy z zarządzania bazującego wyłącznie na autorytecie wspólników oraz założycieli Kancelarii. Ten model funkcjonuje na rynku prawniczym od niepamiętnych czasów, ale jest już naszym zdaniem archaiczny i nieefektywny – mówi Paweł Michalak, Wspólnik Zarządzający MKZ Partnerzy. – Dzisiaj widzimy wyraźnie, że alternatywą dla „wodzów” i silnych osobowości są wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy Kancelarii – wyjaśnia.

Kancelaria rozpoczęła też budowę własnej siedziby w Warszawie.