IPO spółki miało miejsce 30 czerwca 2017 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Oferta publiczna Maxcom objęła do 660 tys. akcji nowej emisji oraz 204 tys. akcji sprzedawanych przez dotychczasowych akcjonariuszy. Cena akcji oferowanych wynosiła 55 zł zarówno dla inwestorów instytucjonalnych, jak i indywidualnych. Dla inwestorów indywidualnych przeznaczono ok. 10% oferowanych papierów wartościowych.
IPO przyniesie spółce ok. 37 mln zł, które mają zostać przeznaczone na realizację strategii rozwoju Maxcom, w tym rozwój nowych modeli klasycznych telefonów oraz smartfonów, w tym innowacyjnego smartfona dla seniorów. Dodatkowy kapitał ma również pozwolić na dalszą ekspansję zagraniczną w Europie, która ma być realizowana poprzez akwizycje zagranicznych dystrybutorów sprzętu telefonicznego i uruchamianie własnych przedstawicielstw handlowych.
W skład zespołu CMS, który pracował przy IPO wchodzili m.in. dr Rafał Woźniak adwokat i Counsel oraz Magdalena Trzepizur, adwokat i Associate.