Jak podkreśla MF, rejestracja jest krótkim i intuicyjnym procesem, który można przeprowadzić całkowicie online.

​- Udostępniamy naszym klientom kluczowy moduł systemu e-TOLL, czyli Internetowe Konto Klienta. Od dziś możliwa będzie rejestracja użytkowników i pojazdów w nowym systemie. Uruchamiamy również infolinię, która całodobowo będzie wspierać użytkowników e-TOLL – powiedziała szefowa Krajowej Administracji Skarbowej Magdalena Rzeczkowska. I dodała, że system e-TOLL to zarówno dla administracji jak i dla jego użytkowników duże wyzwanie i rewolucyjna zmiana. - Jest to duży krok w kierunku cyfrowej transformacji w obszarze transportu drogowego. Wdrażane przez nas rozwiązania to przede wszystkim oferta nowoczesnych i intuicyjnych narzędzi do wnoszenia opłaty za przejazdy po płatnych drogach, które będą ułatwieniem dla użytkowników - podkreśliła wiceminister Rzeczkowska.

Czytaj także: Będą nowe zasady opłat za autostrady. Znikną szlabany>>
 

Rejestracja w systemie e-TOLL będzie możliwa online na stronie etoll.gov.pl oraz za pośrednictwem e-Urzędu Skarbowego.

Docelowo użytkownicy będą mogli jej dokonać również:

  • stacjonarnie w Miejscach Obsługi Klienta e-TOLL
  • za pośrednictwem wybranych operatorów kart flotowych

Intuicyjna rejestracja online umożliwi szybkie utworzenie Internetowego Konta Klienta.

 

Internetowe Konto Klienta

Użytkownicy będą mogli korzystać z usług systemu e-TOLL z poziomu indywidulanego Internetowego Konta Klienta, które pozwoli na:

  • rejestrację online (metody uwierzytelnienia: Profil Zaufany, mObywatel, login i hasło)
  • zarządzanie danymi i usługami e-TOLL w jednym miejscu
  • korzystanie z płatności pre-pay i post-pay
  • pełne zarządzanie usługami online
    • wszystkie dokumenty finansowe dostępne w jednym miejscu
    • możliwość wykorzystania szybkich płatności online
    • automatyczne powiadomienia o wymaganych płatnościach
    • komunikacja z Poborcą Opłaty

     

    Wsparcie dla użytkowników

    Ministerstwo Finansów i Krajowa Administracja Skarbowa uruchomiły Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które będzie wspierać użytkowników w procesie rejestracji w systemie oraz udzielać informacji. Infolinia działa całodobowo w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Użytkownicy mogą korzystać z pomocy konsultantów pod numerami telefonów:

    • 800 101 101 - numer bezpłatny dla użytkowników telefonów stacjonarnych w Polsce
    • +48 22 521 10 10 - numer płatny dla użytkowników telefonów komórkowych oraz dla użytkowników z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.

       

      Stanisław Bogucki, Krzysztof Winiarski, Marcin Romanowicz

      Sprawdź  

      Cena promocyjna: 121.6 zł

      |

      Cena regularna: 152 zł

      |

      Najniższa cena w ostatnich 30 dniach: zł