Środki te będą mogły być przeznaczone m.in. na pokrycie kosztów usługi doradczej dotyczącej umiędzynarodowienia przedsiębiorcy, zakup i organizację powierzchni wystawienniczej, czy działania informacyjne i promocyjne projektu.
"Go to Brand otworzył przed firmami możliwość zaistnienia na nowych rynkach. Liczymy, że nowy konkurs w tym poddziałaniu pozwoli na wsparcie kolejnych przedsiębiorców i przyczyni się do zwiększenia ich obrotów handlowych. Polityka eksportowa oraz wsparcie polskich firm w celu zwiększenia ich obecności na rynkach zagranicznych zajmuje bowiem ważne miejsce w Planie na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju" – powiedziała wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz.
- 500 tys. zł – dla jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych;
- 1 mln zł – dla co najmniej dwóch programów promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych, branżowego programu promocji lub branżowego programu promocji i co najmniej jednego programu promocji o charakterze ogólnym na wskazanych rynkach perspektywicznych.








