Pytanie
Firma B (spółka z o. o.) zalega firmie S z płatnością za fakturę za usługi transportowe (data wykonania usługi: październik 2011 r., termin płatności: 18 listopada 2011 r.). W związku z tym firma S chciałaby skorzystać z ulgi na złe długi. Zgodnie z zasadami, w lutym 2013 r. wysłała do firmy B wezwanie do zapłaty z adnotacją, że w razie nieuregulowania należności skorzysta z ww. ulgi. Wezwanie to awizowano 5 lutego 2013 r. z informacją, że brak osoby upoważnionej do odbioru korespondencji, a następnie awizowano powtórnie 12 lutego 2013 r. i 20 lutego 2013 r. zwrócono nabywcy z informacją o niepodjęciu listu w terminie. Pod NIP firmy B w KRS widnieje już inna nazwa firmy i inny adres siedziby. Pod adresem siedziby firmy B istnieją dwie inne (spółka z o. o. oraz spółka komandytowa) z tą samą nazwą rozszerzoną o skrót "TQL", o innych numerach NIP i numerach KRS.
Jak w danej sytuacji powinna zachować się firma S?
Czy może dokonać korekty VAT w lutym 2013 r.?