Równocześnie ruszył też konkurs „Daj się znaleźć z szukajradcy.pl”. Uczestnikiem konkursu może być każda osoba wpisana na listę radców prawnych i wykonująca zawód radcy prawnego, która na dzień zakończenia konkursu będzie mieć opublikowaną wizytówkę w nowej wyszukiwarce Krajowej Izby Radców Prawnych – szukajradcy.pl. Nagrodami w konkursie są vouchery o wartości 1250 zł brutto - każdy voucher z przeznaczeniem na zakup publikacji książkowych wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dostępnych w księgarni internetowej www.profinfo.pl.

link do wyszukiwarki>>

Czytaj: Radca prawny szybciej dotrze do klienta - szykują się zmiany dotyczące reklamy >>

Czytaj też: Zawodowy pełnomocnik w social media - aspekty praktyczne >

 

 

Zgłoszenia do konkursu do 8 czerwca br.

Aby wziąć udział w konkursie, radca najpóźniej do końca dnia zakończenia konkursu, czyli do 8 czerwca br., musi:

  • zarejestrować się na platformie e-KIRP pod adresem e-kirp.pl;
  • podać lub uzupełnić dane do kontaktu w swojej wizytówce „kafelek Wizytówka”;
  • opublikować wizytówkę w wyszukiwarce szukajradcy.pl;
  • wyrazić zgodę na udział w konkursie i zaakceptować regulamin konkursu.

Spośród dokonanych zgłoszeń organizator drogą losowania wybiera zgłoszenia dziecięciu Uczestników, którzy otrzymają nagrodę. A losowanie zaplanowano na 9 czerwca 2022 r.

WZORY DOKUMENTÓW DO POBRANIA:

 

 

Rewolucja w informowaniu? Radcy wchodzą "do sieci" ze swoimi wizytówkami

Wyszukiwarka szukajradcy.pl dostępna jest dla wszystkich radców już od 11 maja. Generalnie, jak informuje Krajowa Izba Radców Prawnych, to narzędzie, które pozwala łączyć radców prawnych z potencjalnymi klientami. Docelowo ma stać się pełną bazą radców i stanowić dla klientów źródło informacji przy poszukiwaniu zawodowego pełnomocnika.

W pierwszej kolejności radcy prawni tworzą swoje zawodowe profile – wizytówki. Potencjalny klient znajduje je następnie wpisując w odpowiednie okno słowa kluczowe, takie jak np. miejscowość czy specjalizacja. W wynikach wyszukiwania wyświetlają się pasujące mu sylwetki radców prawnych.

KIRP liczy również na to, że dzięki promocyjnym działaniom uda się odpowiednio wysoko spozycjonować platformę w wyszukiwarkach typu Google, a tym samym stanie się ona ważnym źródłem wiedzy i bazą informacji dla klientów. - Równocześnie klient ma gwarancję, że znaleziona w wyszukiwarce osoba ma uprawnienia zawodowego pełnomocnika - podkreśla.

Co więcej, radcy w swoich wizytówkach mogą informować o swoich danych kontaktowych - podają adres mailowy, numer telefonu, profilach w mediach społecznościowych, specjalizacji, charakterystyce wykonywania zawodu. Mogą także załączać linki do artykułów prawniczych czy nagrań, np. podcastów czy video.

Czytaj: Reklama nadal kusi adwokatów, NRA analizuje, czy poluzować zasady >>
 

Specjalizacja, miasto, opis praktyki

Przykładowo po wpisaniu "Warszawa" pojawiają się już wizytówki 35 prawników - z informacjami o specjalizacji, i możliwością przesłania wiadomości. Po wejściu w wybrany profil (przez naciśnięcie "zobacz więcej") pojawia się informacja np. o kancelarii, numer telefonu, adres mailowy, opis - w punktach - praktyki, dokonania naukowe, przebieg kariery.

Dołączone są również mapy z oznaczeniem lokalizacji kancelarii. Jest również podany numer uprawnień i przejście do informacji o radcach, którzy specjalizują się w podobnych obszarach. 

Można także wyszukiwać po np. specjalizacji - na hasło "rodzinne" pojawiają się wizytówki 40 radców, "podatki" - 34, "karne" - 47.