Można w tym widzieć nieśmiałe zapowiedzi ewolucji stosunku samorządów prawniczych do reklamy i nowowczesnych narzędzi marketingowych. Są jednak liczne zastrzeżenia.
Samorząd adwokacki podkreśla, że muszą być przy tym przestrzegane zasady wynikające z kodeksu etyki. - Adwokat, informując o swojej działalności, nie może stosować narzędzi, które spowodują narzucanie się osobom bezpośrednio nieposzukującym porad adwokackich - czytamy w stanowisku Komisji Etyki Naczelnej Rady Adwokackiej. Więcej>>> 

Zachowania zgodne z radcowskim kodeksem etycznym wymagane są w tym zakresie także od radców prawnych. - A podstawowa z tych zasad mówi, że radca prawny nie inicjuje kontaktu ale jedynie odpowiada na zapytanie potencjalnego klienta - czytamy w wyjaśnieniu radcowskiej Komisji Etyki. Ale radcom także ono pozwala na zawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami za pośrednictwem specjalistycznych portali internetowych. Więcej>>>