Czemu ważne? Bo podejmuje jeden z najistotniejszych tematów: rolę handlowca w całym procesie budowania wartości. Co daję Klientowi, czemu ma kupić właśnie u mnie. Jak mam świadomie zarządzać własną marką?
Czemu wyjątkowe? Bo prowadzone przez ekspertów, fachowców a nade wszystko praktyków sprzedaży. Bez wielkich nazwisk, które obsadzają największe konferencje sprzedażowe.
Czego spodziewać się podczas seminarium?
Sprzedawanie to sztuka łączenia naszego produktu i usługi z oczekiwaniami i potrzebami Klienta.To truizm, o którym nikomu nie trzeba przypominać. Niestety 90% handlowców przeprowadzając proces sprzedażowy skupia się na przedstawianiu wyjątkowych zalet i korzyści swojego produktu. Dlaczego niestety? Dlatego, że zapominają o tym, że to oni są jednym z najważniejszych elementów konkurencyjnych. Że klient w całym procesie sprzedaży kupuje również ich jako ludzi/handlowców/fachowców. Mało tego ma bardzo konkretne oczekiwania względem ich pracy.
A najlepsi robią zwykłe rzeczy lepiej. Najlepsi handlowcy zdają sobie sprawę, że Klient kupuje głównie dzięki nim. Dzięki ich podejściu, zaangażowaniu, chęci do pracy i zainteresowaniu sprawami Klienta.
Skoro nie widać różnicy to po co przepłacać. To zdanie nabiera szczególnego znaczenia w sytuacji gdy na dzisiejszym rynku produkty/usługi konkurencyjne różnią się od siebie w niewielkim stopniu, co sprawia, że Klient często podejmuje decyzje na podstawie… ceny. Dobry i świadomy handlowiec wie, że to Klient kupuje również ze względu na jego osobowość.
Podczas seminarium będziemy omawiać sposoby budowania własnej marki jako handlowca. Tego gdzie szukać swoich własnych przewag konkurencyjnych we własnych zachowaniu, wyglądzie, procesie sprzedaży i obsłudze Klienta, obecności w cyberprzestrzeni.
Już 25 listopada w Multikino Złote Tarasy. Więcej informacji o wydarzeniu i biletach na: