Informacje o wystawieniu przez czeską spółkę SFS Ventures s.r.o. na sprzedaż udziałów w popularnym w Polsce Radiu Zet znane było od wielu miesięcy. Swoje deklaracje zakupu składało kilka polskich podmiotów, w tym Agora. 

Agora S.A. jest jedną z największych i najbardziej znanych spółek mediowych w Polsce, wydawcą m.in. Gazety Wyborczej, ogólnopolskiego dziennika opiniotwórczego. Agora S.A. jest również właścicielem trzech muzycznych marek radiowych stacji lokalnych: Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda, internetowego radia Tuba FM oraz większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego Radia TOK FM. Od 1999 r. akcje spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 

Eurozet to jedna z wiodących grup mediowych w Polsce, zajmująca się produkcją i nadawaniem programów radiowych, sprzedażą czasu reklamowego, działalnością brokerską dla stacji i serwisów internetowych, a także tworzeniem i zarządzaniem serwisami internetowymi. W jej skład wchodzi pięć rozgłośni: Radio ZET, Antyradio, Chillizet, Meloradio, Radio Plus, serwisy internetowe, a także Studio ZET produkujące reklamy oraz Eurozet Live - marka dedykowana m.in. marketingowi miejsc i wydarzeń.


 - Udział Greenberg Traurig w tej transakcji wpisuje się w naszą wieloletnią i znaczącą praktykę fuzji i przejęć w sektorze mediowym, a także potwierdza naszą pozycję lidera w zakresie tego typu transakcji” powiedział Jarosław Grzesiak, partner zarządzający Greenberg Traurig w Polsce. 

Zespołem Greenberg Traurig kierował partner Rafał Baranowski. W skład zespołu weszli: partner zarządzający Jarosław Grzesiak, partner Robert Gago, Filip Kijowski (senior associate), Ewa Tabor-Maciejewska (senior associate), a także Tomasz Denko (associate). 

 

Warto przeczytać: Greenberg Traurig pomaga CCC w wejściu do największej sieci sprzedaży obuwia w Niemczech