Na wezwanie do walki o główną nagrodę British Telecom odpowiedziało niemal 80 start-upów z całej Europy. W pierwszym etapie konkursu jury oceniało potencjał rozwiązań pod względem interakcji klient-dostawca, zwiększenia efektywności obsługi klienta oraz poziom jego zadowolenia. Istotne było także wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do pomiaru i analizy ważnych parametrów, takich jak zachowanie klienta w czasie procesu obsługi oraz jej efektywność. Do finału konkursu zakwalifikowało się 8 projektów. Wśród nich była także firma T-teleport.

"Nasze rozwiązanie zostało uszyte na miarę, specjalnie dla sektora obsługi klienta - powiedział podczas gali rozdania nagród Prezes Zarządu T-Teleport, Artur Kaliszewski. - Nasz innowacyjny pomysł został doceniony przez członków jury. Miejsce w finale to wyróżnienie, które daje nam zupełnie nowe możliwości i zapewnia dostęp do wdrożeń systemu T-teleport na terenie Wielkiej Brytanii na interesującą skalę".
(...)
 
PAP