Pandemia wymusiła zdalną pracę, co dla wielu organizacji okazało się wyzwaniem. Akcja Masz Głos Fundacji Batorego zaprasza na webinarium, którego tematem będzie, jak usprawnić pracę zdalną, dbając o dobry kontakt online z ludźmi. Wydarzenie będzie 8 marca o 19.00.

Udział jest bezpłatny, wymagana rejestracja: http://bit.ly/webinarium_8_marca Prawo.pl jest patronem medialnym akcji Masz Głos.

W planie webinarium m.in.:

  • czy przejście na online to mała czy wielka zmiana;
  • z jakich narzędzi internetowych można korzystać w bieżącej komunikacji (e-maile, telekonferencje, Messenger, WhatsApp, ZOOM, Padlet).
  • co warto wiedzieć i umieć, aby skutecznie współpracować zdalnie;
  • jak wybrać i zorganizować wirtualne miejsce spotkań (Doodle, Calendly, Zoom),
  • jak pracować w grupie nad tekstem, tabelką, kalendarzem (Google),
  • jak przejrzyście opisywać podział zadań i ról w zespole (Excel w chmurze, Trello),
  • jak podpisywać dokumenty w sieci (Autenti).

Zobacz też: Praca zdalna to nie urlop - nie można bez wiedzy firmy wykonywać jej z zagranicy

Aby wziąć udział w wydarzeniu, trzeba się zarejestrować pod linkiem http://bit.ly/webinarium_8_marca i w poniedziałek 8 marca o 19:00 dołączyć do wydarzenia, klikając link otrzymany w e-mailu potwierdzającym rejestrację.

Webinarium prowadzi Ola Chodasz – certyfikowana trenerka umiejętności społecznych, budowania zespołów i odporności psychicznej, facylitatorka angażujących spotkań w grupach od kilku do 200+ osób. Specjalizuje się w #AppliedDrama i #OpenSpaceTechnology. Prowadzi firmę szkoleniową i Fundację Rozwoju DOBRE ŻYCIE. Ma doświadczenie pracy stacjonarnej i online, w miastach, małych miejscowościach i na wsiach, w organizacjach pozarządowych, społecznościach, samorządach i w biznesie. Od 2003 roku działa w NGO i zarządza projektami, od 2012 roku głównie zdalnie.

 

Do 8 marca trwa nabór do akcji Masz Głos 2021. Można się zarejestrować TUTAJ