Kampania, w nowoczesnej i ciekawej graficznie formie, opowiada o osobach, które zna każdy. O domowych specjalistach od prawa, medycyny, czy inwestycji. I wyjaśnia, dlaczego w kwestiach prawnych znacznie rozsądniej jest poradzić się adwokata, niż sąsiada, koleżanki z pracy, czy innego nieprofesjonalisty.
Reklamy na facebooku oraz plakaty odsyłają do strony warszawskiej ORA, na której opublikowana została infografika, wyjaśniająca różnice miedzy adwokatami a niewykwalifikowanymi doradcami prawnymi i kancelariami odszkodowawczymi.
W kampanii po raz pierwszy pojawia się również hasło warszawskich adwokatów: "Adwokat. Nikt nie zrobi tego lepiej."
Jak informuje warszawska Izba, kampania powstała jako jedno z działań wynikających z Uchwały Programowej, przyjętej pod koniec zeszłego roku przez warszawską Izbę Adwokacką. Działaniami promującymi warszawską adwokaturę zajmuje się specjalny zespół, kierowany przez rzecznika prasowego Michała Fertaka. Za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii ze strony ORA odpowiedzialni byli Radzym Wójcik i Kacper Woźniak. ORA wspierana była przez niezależnego projektanta usług i komunikacji Bartosza Narzelskiego, który odpowiadał za kreację oraz wykonanie kampanii.