W jednym miejscu udało się organizatorom szkolenia zebrać specjalistów z najważniejszych dla prawników obszarów:

    Ryszard Sowiński, autor bloga www.nowoczesnakancelaria.pl, będzie mówić o strategii i zarządzaniu kancelarią prawną. Temat jest bardzo szeroki i mógłby stanowić oddzielne szkoleniem. Nie mniej jednak, podczas PWSK poruszone zostaną tematy analizy rynku, wyboru klientów docelowych, wyznaczania celów strategicznych. Pojawi się również czas na omówienie modeli biznesowych kancelarii.
    Szymon Kwiatkowski, autor serwisu www.marketingprawa.pl. „Będę miał przyjemność przedstawić zagadnienia dotyczące marketingu i e-marketingu. W swoim wystąpieniu przedstawię dostępne  i efektywne narzędzia marketingowe i e-marketingowe. Ponadto, opowiem o sposobach budowy marki prawnika i kancelarii. Ważnym elementem prezentacji będzie przedstawienie narzędzi SWOT/TOWS”.
    Agnieszka Brzozowska, specjalista ds. marketingu i PR w WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr. Podczas szkolenia odpowiedzialna jest za część dotyczącą PR-u w kancelarii prawnej. Jej wystąpienie będzie dotyczyć tematów relacji z mediami, przygotowywania informacji prasowych, skutecznego wykorzystywania narzędzi PR-owych.
    Monika Muracka, właściciel firmy doradczej MDP eventum, specjalizującej się w marketingu i business development usług prawnych. W PWSK odpowiada za dział dotyczący Business Development. W trakcie swojego wystąpienia poruszy tematy budowy i utrzymywania relacji z klientami, przygotowywania produktów prawnych, badania poziomu satysfakcji klienta.

- Widzę ogromną potrzebę upowszechnienia wiedzy z zakresu marketingu, zarządzania, PR i sprzedaży - mówi Szymon Kwiatkowski. - Nikt przecież, na żadnym etapie edukacji prawniczej, nie przekazywał nam prawnikom, jakichkolwiek informacji o charakterze biznesowym. Niektórzy prawnicy sami się dokształcają, czytając specjalistyczne publikacje i blogi. Inni mają szczęście pracować z kolegami i koleżankami z większym doświadczeniem biznesowym. Czas więc zapełnić tę lukę. Czas na Prawnika w sieci klientów - dodaje Kwiatkowski.

Więcej>>