W artykule opublikowanym w najnowszym numerze kwartalnika "Na Wokandzie" autor stwierdza m.in., że jeszcze kilkanaście lat temu sam tytuł adwokata bądź radcy prawnego dawał gwarancję sukcesu oraz statusu w środowisku prawniczym i biznesowym. Obecnie trzeba jeszcze wiedzieć, jak dotrzeć do klienta, zdobyć jego zaufanie, a na koniec wystawić rachunek. W tym celu świadomie należy rozwijać nie tylko swoją prawniczą wiedzę, ale też biznesowe i interpersonalne umiejętności. Oferowanie doradztwa prawnego, podatkowego czy zastępstwa procesowego jest już de facto klasycznym biznesem, w którym klienci i inni gracze na rynku, w tym bezpośrednia konkurencja, narzucają zasady i warunki współpracy. Więcej>>>
Magia sprzedaży coraz więcej znaczy na rynku prawniczym
Osukcesie zawodowym wbranży prawniczej coraz częściej decyduje magiczny, choć nielubiany wbranży, termin sprzedaż. Cooznacza wpraktyce? Ijaki mawpływ nakarierę młodych prawników wkraczających narynek konkurencyjnych usług? - zastanawia się Marcin Wystrychowski, ekspert marketingu prawniczego.