Organizowana już po raz ósmy konferencja adresowana jest do najwyższej kadry menedżerskiej. Jej celem jest prezentacja nowoczesnych narzędzi i rozwiązań zarządczych, po które coraz chętniej sięgają przedsiębiorstwa w dobie gospodarki 4.0. Wydarzenie organizuje Stowarzyszenie Interim Managers*, a partnerem przedsięwzięcia jest wydawnictwo Wolters Kluwer Polska.
Interim Management to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu, działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez osobę fizyczną (Interim Managera), nakierowane na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych i oparte na współpracy i partycypacji w ryzyku i zysku - w odniesieniu do zamierzonego efektu.
Jak informują organizatorzy, program konferencji został przygotowany w oparciu o badanie rynku, przeprowadzone wśród prezesów, członków zarządów, właścicieli firm. Dlatego nie zabraknie w nim aktualnych tematów z obszaru ochrony danych osobowych i dyskusji na temat roli rad nadzorczych we współczesnej organizacji. Paneliści poruszą także kwestie oczekiwanej ustawy o zarządzie sukcesyjnym i nowych możliwości sanacji firmy według znowelizowanej ustawy o restrukturyzacji oraz przedstawią inspirujące studia przypadków.
- Naszą misją jest podnoszenie świadomości przedsiębiorców w zakresie wykorzystywania idei interim management. Dlatego już od ośmiu lat organizujemy konferencję skierowaną do najwyższej kadry menedżerskiej, podczas której uznani eksperci dzielą się swoim doświadczeniem i biorą udział w inspirujących dyskusjach panelowych – mówi Roman Wendt, prezes Zarządu SIM.
W roli prelegentów wystąpią eksperci w obszarze zarządzania i praktycy z wieloletnim doświadczeniem biznesowym. Swój udział potwierdzili m.in. prof. Krzysztof Obłój - Kierownik Katedry Strategii w Akademii Leona Koźmińskiego, Magdalena Dziewguć - Head of Google for Work, Tomasz Budziak - Wiceprezes Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, Krzysztof Krystowski - wiceprezes Leonardo Helicopters, Monika Nachyła - Parter w Abris Capital Partners i wielu innych znakomitych mówców.
Konferencja Interim Managers odbędzie się 7 grudnia br. w Warsaw Spire. Szczegółowe informacje i program oraz rezerwacja miejsc na stronie Konferencji: http://stowarzyszenieim.org/vii-konferencja-sim-2016/
*Stowarzyszenie Interim Managers
Stowarzyszenie powstało w 2009 r. z inicjatywy osób, które na co dzień wdrażają w życie idee interim managementu. Celem organizacji jest działalność publiczna na rzecz budowania, promowania i propagowania idei interim management.
Ekspert spoza firmy może pomóc w rozwiązywaniu problemów
Stojące przed działajacymi w Polsce przedsiębiorstwami wyzwania społeczne, gospodarcze, prawne i technologiczne - to temat zaplanowanej na 7 grudnia br. konferencji Interim Management.