Tematyka zajęć to: strategie budowania pozycji kancelarii w oparciu o specjalizacje i wiedzą ekspercką prawników oraz budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o strategie komunikacji marketingowej: w tym relacje z mediami.

Warsztaty prowadzić będą praktycy, budujący strategie marketingowe w swoich kancelariach: Beata Niemczuk, dyrektor marketingu kancelarii prawniczej Wardyński i Wspólnicy oraz Patryk Zamorski, globalny dyrektor marketingu i business development międzynarodowej kancelarii prawniczej Salans.
Beata Niemczuk specjalizuje się w opracowywaniu strategii dla firm prawniczych i programów relacji z klientami, a także w systemach zarządzania wiedzą w usługach profesjonalnych. Jest trenerem szkoleń w zakresie budowania umiejętności przywódczych.
Patryk Zamorski we wrześniu br. objął stanowisko globalnego dyrektora marketingu i business development odpowiedzialnego za dział podatków i postępowań w międzynarodowej kancelarii prawniczej Salans. Jest koordynatorem polskiego oddziału Europejskiego Stowarzyszenia Dyrektorów Komunikacji (European Association of Communication Directors) oraz Forum Marketingu Usług Profesjonalnych (Professional Marketing Forum).

Najbliższe szkolenie odbędzie się 17 listopada w Poznaniu, a kolejne 1 grudnia w Krakowie

Warsztaty są bezpłatne. Liczba miejsc jest ograniczona, więc o zaproszeniach decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Rejestracja:

www.lex.com.pl/?cmd=formularz_kancelaria_warsztaty