W prasie, radiu i na bilbordach radcowie prawni będą przekonywać Polaków do profilaktycznego korzystania ze swoich usług. Podobną kampanię przygotowała kilka miesięcy temu Naczelna Rada Adwokacka.
Jednak jak można przeczytać w komentarzu na stronie internetowej NRA, wyłołało do ożywiną dyskusję w adwokaturze. - Środowisko przedstawiło rozbieżne opinie na temat samej idei marketingu usług adwokackich, dlatego kwestię tę będzie musiał rozstrzygnąć Krajowy Zjazd Adwokatury. Adw. Andrzej Zwara, prezes NRA, proponuje aby komisja zjazdowa, obok takich tematów jak walka z nieuczciwą konkurencją czy dalsza informatyzacja Adwokatury, uwzględniła temat kampanii marketingowej, wykorzystanych przy niej narzędzi, zakresu reklamy, wydatków itp. - czytamy w komentarzu.
Tymczasem kierownictwo Adwokatury zapowiada, że będzie przyglądać się, jakie efekty w stosunku do poniesionych kosztów, osiągnie kampania przygotowana przez samorząd radców prawnych.

Czytaj także: Radcowie będą promować swój zawód i usługi prawne