„Zapytaj adwokata” to tytuł kampanii wizerunkowej, która została przeprowadzona od 4 kwietnia do końca maja br. w całym kraju. Celem kampanii była promocja korzystania z pomocy adwokata zanim przystąpi się do dowolnej czynności prawnej, czyli budowanie nawyku korzystania z porad prawnych przed podjęciem ważnych decyzji.
Jak informuje Naczelna Rada Adwokacka, od 4 kwietnia do 31 maja 2016 r. rozprowadzono 100 tys. ulotek, tysiąc plakatów, 75 billboardów na nośnikach w 44 miastach kraju, reklama ukazała się w prasie ("Metro", "Tygodnik Powszechny", "wSieci", "Superexpress", "Newsweek"), spot emitowany był w radiu Zet, uruchomiono stronę zapytajadwokata.pl. Znaczącym elementem kampanii była reklama w Google i na Facebooku.
Ostatnim etapem kampanii są spoty wyświetlane na lotniskach: Chopina w Warszawie, lotnisku Modlin, Poznań, Łódź, Katowice-Pyrzowice, Rzeszów, Wrocław, Gdańsk, Szczecin i Kraków.