Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) - pierwsza w Polsce organizacja skupiająca Interim Managerów - zaprasza do udziału w cyklu 10 ogólnopolskich konferencji, które odbędą się w 10 największych miastach wojewódzkich, od 25 listopada 2014 r. do 18 marca 2015 r.

Program merytoryczny wydarzeń oparty jest w głównej mierze o studia przypadków zrealizowanych projektów interimowych, doświadczenia samych Interim Managerów, a także osób ich zatrudniających. Dzięki takiej strukturze prelekcje to nie teoria, a praktyka tak istotna w pracy każdego menedżera. Punktem kulminacyjnym wydarzeń będą debaty eksperckie, w których udział wezmą osoby decyzyjne – zatrudniające Interim Managerów. W ich trakcie postaramy się odpowiedzieć m.in. na pytania, czy interim management ma szanse powodzenia w sektorze publicznym, spółkach skarbu państwa, korporacjach czy firmach rodzinnych. Nie zabraknie także wymiany podglądów na linii zarząd – Interim Manager. Wszystkie poruszane tematy uwzględniać będą także perspektywę lokalną i specyfikę danego regionu, w którym odbywać się będzie dane wydarzenie.

Chcemy pokazać, że rozwiązanie interim management sprawdzi się również na rynkach regionalnych. Może stanowić ono także podstawę stworzenia programu zarządzania wiekiem w organizacji i być alternatywą zawodową dla doświadczonych menedżerów – mówi Monika Buchajska–Wróbel, pomysłodawczyni i inicjatorka projektu EFS „Interim management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą, Wiceprezes SIM.

Przygotowywany cykl wydarzeń adresowany jest do przedstawicieli najwyższej kadry menedżerskiej – członków zarządów i rad nadzorczych, dyrektorów, właścicieli firm, czy przedstawiciele działów HR, którzy zaangażowani są w budowanie strategii personalnych. Do udziału w konferencji zapraszamy również organizacje otoczenia biznesu: instytucje rynku pracy, agencje zatrudnienia, izby gospodarcze, stowarzyszenia pracodawców. Rozwiązania prezentowane podczas konferencji będą kierowane również do pracowników, którzy w przyszłości będą chcieli budować swoją ścieżkę zawodową jako interim managerowie, w tym w szczególności do pracowników 50+.

Konferencje SIM to już tradycja. Odbywają się od 2009 r. i są jedynymi na rynku polskim wydarzeniami w całości poświęconymi problematyce interim management. W dotychczasowych pięciu edycjach konferencji organizowanych przez SIM swoimi doświadczeniami dzielili się m.in.: Robert Neymann – Prezes Zarządu Harper Hygienic; Norbert Biedrzycki – Prezes ABC Data; Maciej Berger – Członek Zarządu Nordea; Marcin Porada - Dyrektor Generalny Dell Products Poland; Tomasz Buraś – Prezes Zarządu DHL Express Poland; Prof. Andrzej Blikle; Krzysztof Koszela – Członek Zarządu Colian; Monika Nachyła – Wiceprezes Banku BGŻ.

Korzyści z udziału w konferencji:
• Międzynarodowi eksperci;
• Studia przypadków;
• Najbardziej doświadczeni Interim Managerowie prowadzący projekty w Polsce;
• Najciekawsze case study i wdrożenia z projektów interimowych;
• Praktyczne narzędzia do prowadzenia projektów interimowych;
• Dyskusje o Interim Managemencie w Polsce.

Zapraszamy do zapoznania się z programem i zarejestrowania swojego uczestnictwa. Liczba miejsc jest ograniczona.
Szczegóły: www.interim24.com.pl/konferencje

Projekt „Interim Management – nowość w zarządzaniu wiekiem i firmą” jest realizowany przez Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) w partnerstwie ponadnarodowym z Institute of Interim Management (IIM) oraz w partnerstwie narodowym z Inwenta Sp. z o.o.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Interim Managers (SIM), działające na rynku od 2009 roku.