Świat przechodzi technologiczną rewolucję. 3 mld ludzi używa internetu, aktywowano 6,9 mld abonamentów na telefony komórkowe, 2 mld z nas aktywnie korzysta z social mediów (źródło: raport International Telecommunications Union "Measuring the Information Society Report"). Cyfrowa rewolucja modyfikuje szybko nasze zwyczaje i zachowania. Informacje napływają w ogromnych ilościach i natychmiastowo, niezależnie z jakiego zakątka świata pochodzą. Trudno zliczyć narzędzia, dzięki którym łatwo jest być w stałym kontakcie z innymi. Wiele rzeczy - produkty, usługi, gry - jest dziś dostępnych “na kliknięcie palca”. To wszystko zmienia drastycznie sposób w jaki pracujemy, spędzamy wolny czas, ale przede wszystkim sposób w jaki się uczymy i przetwarzamy informacje. W tych okolicznościach tradycyjny e-learning, polegający na monotonnym przerzucaniu slajdów odchodzi do lamusa. Zastępują go nowe, ciekawsze formy nabywania i dzielenia się wiedzą. Gamifikacja i gry, social learning, mobile learning, rozszerzona rzeczywistość to tylko niektóre z możliwych form urozmaicania rozwoju pracowników.

Podczas Międzynarodowej Konferencja E-Learning Fusion - social, game, mobile, która odbędzie się 16 marca 2016 r. w Warszawie poznacie najnowsze trendy w uczeniu się online, nowoczesne narzędzia e-learningowe, skuteczne metody budowania zaangażowania w e-learningu, dobre praktyki związane z wdrożeniami.
Wystąpienia odbywać się będą w ramach trzech ścieżek tematycznych:
E-Learning Tools
Nowoczesne narzędzia e-learningowe: serious games * grywalizacja * social learning * mobile learning * pigułki wiedzy * rzeczywistości rozszerzona * authoring tools
E-Learning Process
zaangażowanie w e-learningu: motywacja do nauki * stymulowanie nieformalnej wymiany wiedzy * charakterystyka nowego “uczącego się” * personalizacja e-learningu * użytkownicy jako dostawcy treści * strategie micro i social learningu * specyfika mikro wiedzy
E-Learning Experience & Best Practices
dobre praktyki: dzielenie się wiedzą i doświadczeniem * case’y zagranicznych i polskich korporacji * diagnoza problemów i innowacyjne rozwiązania * pomysły warte naśladowania
W przerwach Konferencji uczestnicy będą mogli testować narzędzia, uczestniczyć w grach i innych rozrywkach, dzięki którym dotkną nowego e-learningu. Rozmowy w kuluarach pozwolą nawiązać nowe zawodowe znajomości i wymienić się doświadczeniami. Będzie też można wygrać nagrody w ciekawych konkursach.



Organizatorem Konferencji jest spółka iPRO, najbardziej innowacyjna firma e-learningowa w Polsce. Twórca szeroko rozumianego e-learningu, rozwiązań na styku gier, social media, mobile learningu. Dostawca multimedialnych aplikacji edukacyjnych. Partnerem Merytorycznym wydarzenia jest Uniwersytet im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, prestiżowa polska wyższa uczelnia publiczna, kształcąca ponad 16 000 studentów na 35 kierunkach studiów. Partnerami zagranicznymi są dostawcy kompleksowych rozwiązań rozwojowych online: Pearson, globalna grupa edukacyjna obecna w ponad 100 krajach na świecie, Cornerstone OnDemand, globalny dostawca oprogramowania dla HR w technologii chmury, Game Effective, innowacyjna izraelska spółka oferująca obsypaną nagrodami platformę gamifikacyjną, Fuse Universal, brytyjski dostawca rozwiązań do dzielenia się wiedzą online, Wolters Kluwer, firma międzynarodowa, największe wydawnictwo publikacji biznesowych w Polsce. Rodzimi Partnerzy to przede wszystkim krakowska firma Veracomp, polski dystrybutor IT o międzynarodowym zasięgu, który pod marką Lifesize wprowadza do Polski nowoczesne rozwiązania wideokonferencyjne.
Udział w Konferencji przyniesie uczestnikom:
●    unikalną i praktyczną wiedzę na temat e-learningu nowej generacji: gamifikacja i gier, social, mobile i micro learningu, rzeczywistości rozszerzona i wielu innych,
●    rzut oka na innowacyjne rozwiązania globalnych dostawców e-learningu,
●    bogaty pakiet informacji o tym, jak angażować ludzi do nauki online i podtrzymywać ich motywację,
●    poznanie innych czynników ważnych dla udanych wdrożeń, m.in powiązanie e-learningu z KPI i czynniki zwiększające ROI z e-learningu,
●    wskazówki dotyczące wyboru właściwego LMS,
●    znajomość metod personalizowania e-learningu,
●    biznesowe case studies - polskie i zagraniczne organizacje, sukcesy i problemy - ich diagnoza i innowacyjne rozwiązania.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w Konferencji zachęcamy do rejestrowania się na stronie konferencji www.elearning-fusion.pl.