Zwróconego towaru nie trzeba ujmować w remanencie
Zamówiłem towar, który po otrzymaniu został zwrócony w wyniku reklamacji. Dostawca towaru nie zgodził się z reklamacją, jednak towar nie został ponownie przesłany ani nie została wystawiona faktura korygująca. W naszych zapisach księgowych znajduje się tylko faktura potwierdzająca zakup wadliwego towaru, którego nie posiadamy.Czy powyższy zakup powinien zostać wykazany w remanencie na koniec roku?
W systemie LEX znajdziesz zagadnienie powiązane z tym artykułem:
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX
To zagadnienie zawiera:
{"dataValues":[1369,394,339,10,9],"dataValuesNormalized":[13,4,4,1,1],"labels":["Orzeczenia i pisma urz\u0119dowe","Komentarze i publikacje","Pytania i odpowiedzi","Akty prawne","Procedury"],"colors":["#EA8F00","#007AC3","#940C72","#85BC20","#E5202E"],"maxValue":2121,"maxValueNormalized":20}
Czytaj więcej w systemie informacji prawnej LEX