Celem projektu jest utrzymanie aktywności zawodowej i nadanie nowych kompetencji kobietom powyżej 50. roku życia zatrudnionym w sektorze handlu.
Dla kogo?
Projekt skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw handlowych działających na terenie województwa mazowieckiego, zatrudniających kobiety powyżej 50 roku życia.
Projekt realizowany jest w partnerstwie: Stowarzyszenia Nasza Inicjatywa, Polskiej Izby Handlu, SPOŁEM WSS Śródmieście oraz Consorzio SIR Solidarieta’ In Rete (Włochy).
W ramach realizowanego projektu, zespół ekspercki we współpracy z Zarządami, działami HR oraz doświadczonymi pracownikami małych i średnich przedsiębiorstw wypracował nowoczesną Strategię Zarządzania Personelem w branży FMCG, podnoszącą konkurencyjność mazowieckich przedsiębiorstw usługowo-handlowych.
Do współpracy w ramach projektu Polska Izba Handlu zaprasza:
- Małych i Średnich Przedsiębiorców - działających w branży FMCG z terenu województwa mazowieckiego, zatrudniających kobiety powyżej 50-tego roku życia;
- Instytucje otoczenia biznesu - związki pracodawców, izby gospodarcze, izby handlowe, klastry branżowe, organizacje działające na rzecz przedsiębiorczości;
- Środowiska naukowe i akademickie - uczelnie wyższe (katedry zarządzania), szkoły podyplomowe.