Młodzi przedsiębiorcy mogą otrzymać wsparcie marketingowe dla swojej działalności, w tym pakiety darmowych SMS-ów. Wystarczy, że zgłoszą swoją firmę do programu przez formularz kontaktowy na stronie SMSAPI i pozytywnie przejdą weryfikację wniosku przez wewnętrzne jury.
Warunki kwalifikacji do programu są przejrzyste: działalność wykorzystująca nowe technologie, ciekawy pomysł, obecność na rynku nie dłużej niż 2 lata. Startupy, które dostaną się do programu SMSAPI otrzymają:
• comiesięczną pulę nawet do kilku tysięcy darmowych SMS-ów do wykorzystania w ramach własnej działalności,
• informacje o firmie na blogu oraz w kanałach social media SMSAPI,
• możliwość współudziału w tworzeniu treści w prasie branżowej,
• doradztwo w zakresie marketingu i SMS marketingu.
SMSAPI doskonale rozumie potrzeby startupów, wszak sami zaczynaliśmy jako inicjatywa dwóch przyjaciół. Pomagając wielu firmom budować trwałe relacje z klientami za pomocą SMS marketingu, zdobyliśmy olbrzymie doświadczenie w zakresie promocji i teraz chcemy się dzielić nim z tymi, którzy znajdują się na początku swojej drogi. Rozumiemy jak istotne jest skuteczne komunikowanie się z pierwszymi klientami. SMS jest świetnym narzędziem, które pozwala przekazać odbiorcy ważne informacje i zwiększyć jego satysfakcję ze świadczonych usług. Wiele firm rozpoczynających przygodę z biznesem napotyka tu przeszkody, a częstym ograniczeniem jest brak środków. Teraz już nie trzeba się o to martwić. Z radością pomożemy najlepszym wystartować – powiedział Andrzej Ogonowski, Marketing and PR director SMSAPI.
Pierwszym wspieranym przez SMSAPI start-upem jest iWisher.
Każdy startup chciałby skorzystać z pomocy kogoś doświadczonego, komu już udało się rozkręcić własny biznes. Jest to szczególnie ważne w pierwszym okresie działalności, kiedy liczą się wszystkie dostępne zasoby, nie tylko te materialne. Dla nas wsparcie przez SMSAPI jest o tyle ważne, że w przypadku naszego pomysłu SMS-y na pewno się przydadzą. Planujemy wykorzystać SMSAPI jako narzędzie do komunikacji z użytkownikami naszej aplikacji oraz do tak kluczowych funkcji, jak weryfikacja tożsamości użytkownika i potwierdzenie zleceń typu finalizacja iwisha. Dodatkowo wiadomości tekstowe sprawdzą się idealnie do promocji naszej aplikacji – powiedział Michał Korba, CEO & Co-Founder iWisher.
 
Więcej na www.smsapi.pl