Pytanie
Czy jest wymógł przekazywania pracownikowi indywidualnych harmonogramów, czy wystarczy, że wszystkie zapisy (godziny pracy "od do", dni wolne z tytułu pięciodniowego tygodnia czasu, niedziele i święta) są na jednym (zbiorczym) harmonogramie dla wszystkich pracowników, wywieszanym na tablicy ogłoszeń?
Zapis będzie na czterech arkuszach- jeden arkusz rozpisaniem jednego dnia pracy, powtarzanego przez cały tydzień.
Czy jeśli pracodawca dołączy do ogólnego harmonogramu stałą informację: np. czas pracy przypada od poniedziałku do piątku, sobota jest dniem wolnym z tytułu pięciodniowego tygodnia czasu pracy, niedziela jest dniem wolnym od pracy, bądź, jeśli pracodawca zrobi legendę i kolorami będzie odznaczać osoby, które mają kolejne dni wolne z tytułu pięciodniowego tygodnia pracy (np. osoby na niebiesko mają wolną środę z tytułu pięciodniowego tygodnia pracy) – to, czy taka forma będzie spełniała obowiązek przekazania harmonogramu?