Celem kampanii jest przede wszystkim rozpowszechnienie informacji o możliwościach wsparcia MSP przez UE oraz promocja przedsiębiorczości, szczególnie wśród młodych osób, planujących rozpocząć własną działalność gospodarczą.
W ramach Europejskiego Tygodnia MSP przewidzianych jest szereg imprez promocyjno-informacyjnych, które odbędą się w 37 krajach - na poziomie krajowym, regionalnym i lokalnym. W planowanych wydarzeniach będą mogli wziąć udział przedsiębiorcy, którzy już prowadzą działalność oraz ci, którzy dopiero rozważają jej rozpoczęcie.
Tegoroczny Europejski Tydzień MSP zaplanowany jest na 25-30 listopada, przy czym najważniejsze wydarzenia odbędą się w dniach 25-27 listopada br. w Wilnie - będą połączone z SME Assembly oraz z  uroczystością wręczenia Europejskich Nagród Przedsiębiorczości.
Szczegóły dotyczące Europejskiego Tygodnia MSP 2013 dostępne są na stronie: http://ec.europa.eu/enterprise/initiatives/sme-week/index_pl.htm