Program szkoleniowy będzie obejmował następujące zagadnienia:
- Umiejętności interpersonalne jako narzędzie biznesowe
- Techniki komunikacji jako skuteczne narzędzie do zbudowania i podtrzymania relacji
- Pozycjonowanie kancelarii a umiejętności personalne - autoprezentacja
- Procedury wewnętrzne w celu utrzymania dotychczasowych klientów
- Rola przywództwa w kreowaniu zachowań pro klienckich
- Zarządzanie zespołem- sytuacyjne style kierowania
- Zarządzanie pokoleniem Y

Zajęcia poprowadzi Edyta Hillesland - coach (certyfikat International Coaching Community, ORSC Fundamentals) i trener, praktyk biznesu, wieloletni menedżer i dyrektor w firmach polskich i zagranicznych, wykładowca w Laboratorium Psychoedukacji oraz Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, współautorka polskiej naukowej książki o coachingu.

Rejestracja do 29 listopada: www.LEX.pl/warsztatyprawne