Spółka naruszyła zakaz emisji reklamy napojów alkoholowych między godziną 06:00 a 20:00, którego dotyczy art. 16b ust. 1 pkt 2 ustawy o radiofonii i telewizji (tekst jedn.: Dz. U. z 2011 r. Nr 43, poz. 226 z późn. zm.). Emisja trzydziestosekundowego spotu reklamowego piwa nastąpiła 31 lipca 2014 r. o godz. 11:34.

Ponadto 5 sierpnia 2014 r. w godz. 15:00 - 16:00 nadawca przekroczył limit 12 minut reklam w ciągu godziny zegarowej, określony w art. 16 ust. 3 ustawy o radiofonii i telewizji oraz § 11 ust. 2 pkt 2 i pkt 4 - 6 rozporządzenia z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu prowadzenia w programach radiowych i telewizyjnych działalności reklamowej i telesprzedaży (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 204).

KRRiT uwzględniła zakres i stopień szkodliwości naruszenia, dotychczasową działalność oraz możliwości finansowe nadawcy. Wzięto także pod uwagę fakt, że w okresie realizacji koncesji nadawca nie był karany za naruszenie przepisów ustawy o radiofonii i telewizji.

Źródło: www.krrit.gov.pl,