Równolegle mniej niż jedna trzecia ankietowanych wykorzystuje fakt, że w kancelarii istnieją alternatywne sposoby rozliczania usług w swojej komunikacji marketingowej. 29 proc. ankietowanych firm prawniczych używa AFA w swojej szerokiej strategii marketingowej (informuje o tym w broszurach, na stronie internetowej, używa argumentów, związanych z AFA w działaniach public relations), a tylko 24 procent ankietowanych zdecydowało się informować o alternatywnych metodach rozliczeń usług w bezpośredniej komunikacji do klientów (w formie indywidualnych newsletterów i alertów, na spotkaniach z klientami, w bezpośredniej korespondencji).
Stawki alternatywne mają wszyscy
Równolegle mniej niż jedna trzecia ankietowanych wykorzystuje fakt, że w kancelarii istnieją alternatywne sposoby rozliczania usług w swojej komunikacji marketingowej. 29 proc. ankietowanych firm prawniczych używa AFA w swojej szerokiej strategii marketingowej (informuje o tym w broszurach, na stronie internetowej, używa argumentów, związanych z AFA w działaniach public relations), a tylko 24 procent ankietowanych zdecydowało się informować o alternatywnych metodach rozliczeń usług w bezpośredniej komunikacji do klientów (w formie indywidualnych newsletterów i alertów, na spotkaniach z klientami, w bezpośredniej korespondencji).









